Pagina 1 van 1
Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 17:37
door Coil
Ff iets testen..uiteindelijk wil ik iets met de CHR-70 van Mark Audio gaan doen met deze woofer.
Het vogelhuisje is met dank aan Xenos:-)
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 17:38
door Coil
O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 17:49
door Zweitse
Wat moet dan het uiteidelijke ontwerp worden
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 19:40
door MarcoSQ
Coil schreef:O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
'Hier woont Tweety' ?

Leuke oplossing hoor !
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 20:46
door reddoortranscendence
Gaat goed staan in een mooie behuizing die CHR met de Elac woofer.
Al ideeen/plannen?
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: vr 28 dec 2012, 21:31
door ff lunche
volgens mij is dit het ontwerp..
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: za 29 dec 2012, 18:54
door Coil
Ontwerp staat nog niet vast..wss iets van een metertje hoog, met als het lukt de woofer aan de zijkant.
Soort crea vorm van de Kef Blade oid.
Gaat het brein nog iets op vinden,,eerst ff verder testen met de nieuwe breedbander
Re: Eindelijk de perfecte behuizing gevonden
Geplaatst: za 29 dec 2012, 23:41
door Tweety
MarcoSQ schreef:Coil schreef:O ja, de breedbander is ipv de tweeter...eindelijk wat Midden in deze Elac
'Hier woont Tweety' ?

Leuke oplossing hoor !
Wel alle
Ben ik tussen Kerst en Oud en Nieuw eventjes een paar dagen van huis, wordt mijn huis gekraakt.
Nou efin, het doel heilgt de middelen zullen we maar zeggen.
Groetjes,
(Enne ik zoek wel een ander geschikt huisje voor mijn (toekomstige) speakers) (Ik zit zelf een beetje aan een slakkenhuis te denken)