Pagina 1 van 3
Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 14:14
door sietse
Zo, toch maar even aangemaakt.
Heb al twee plaatjes gezien.
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 15:49
door Henkjan
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Geplaatst: za 03 nov 2012, 17:14
door TheoK
Heb een mooie dag gehad.
Weer lekker bijgekletst.
Ben ook erg blij dat mijn HF10 als goed ervaren werd.
Nog wat plaatjes erbij natuurlijk.
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 17:15
door AatV
Ben net terug uit Beetsterzwaag. Een aantal mooie zaken gehoord, waabij vooral de luidsperekers met Air Motion Transformers opvielen. De akoestiek viel zeker niet tegen!
Zoals onderhand usance een prettige sfeer en het was leuk om een paar oude (en nieuwe) bekenden te zien.
groet,
Aat
P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 18:12
door ds23man
En ik ben ook weer veilig thuis gekomen na mijn koelwaterslang debakel!

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 19:46
door ds23man
Zo, ik ben weer een beetje bijgetrokken. Toch wel vermoeiend, veel kennismakingen en gesprekken, de stress van de auto: kom ik wel zonder problemen thuis. Bij thuiskomst gelijk weer daar Appie, want de zaterdagse boodschappen moesten nog gedaan worden. Net een Pizza in mijn kanaal gedouwd en paar

kan ik conluderen dat het een geslaagde dag was.

Ben eigenlijk niet echt aan luisteren toegekomen, maar dat het vooral met het feit te maken dat het gewoon te rumoerig was. En dat heeft gewoon met de locatie te maken, alles in 1 ruimte werkt niet..... Ja, om te ouwehoeren wel maar dan kunnen we ook gewoon de kroeg in gaan.
En verder vindt ik dat we allemaal een ZBA pet moeten hebben met onze gebruikersnaam er op!

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 20:39
door TubeHead
Kak... helemaal vergeten..
Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers !

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 20:47
door ds23man
Sietse heeft trouwens een vette typo gemaakt in de topictitel!

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 20:55
door ds23man
TubeHead schreef:Kak... helemaal vergeten..
Nou kom op met de foto's ! Maak me jaloers !

Hier staan een aantal heren gebiologeerd te kijken naar een bult aardappelen in de Flevohof.........

Re: Hoe was het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 21:49
door CoenvanDongen
Was leuk om al de langskomende projecten nu een keer te kunnen beluisteren!
Was erg onder de indruk en ik begin langzaam aan een zwak te krijgen voor amt tweetertjes

Re: Hoe is (was) het dagje Beetsterzaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 23:05
door richard
AatV schreef:P.S. heb een zwart tasje met nog wat eetwaren aan de kapstok bij de buitendeur laten hangen. Heeft iemand dit nog gezien en/of meegenomen?
ja en nee (ik heb je een berichtje gestuurd).
Verder vond ik het een gezellige middag. En Sietse, jammer dat je er niet was; beterschap toegewenst.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 23:20
door Henkjan
en ook al weer een tijdje thuis. ondanks de slechte start dat ik zonder m'n 3weggen op pad ging was het wederom een geslaagde dag.
Het in 1 ruimte zijn vind ik nou net een van de leuke dingen van Beesterzwaag, een stuk meer bijeenkomst en mss wat minder luisteren dan met diverse ruimtes.
qua luidsprekers vond ik Rudy z'n Mundorf/Audax vloerstaander echt top, deed echt alles goed
(toch ook maar eens met een AMT aan de gang
) De amp-shootout leverde (gelukkig voor mij

) de bevestiging op dat een ncore toch wel erg goed is, maar dat t verschil met de UcD uiteraard niet wereldschokkend is.
oh ja, die klasse A die ik mee had, dat was onderstaande in een Modu kast:

- en dan op een 30A Meanwell voeding en een flinke cap
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: za 03 nov 2012, 23:54
door hannesie
Ik zal mijn fotootjes wel posten als wij weer thuis zijn, en het filmpje wat ik heb gemaakt van de Eton kastjes in het desbetreffende topic plaatsen, ben nu lekker in het hotel na een goede maaltijd in Groningen.
Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek.
Wel weer een bruut gezellige dag met veel wetenswaardigheden en bijzonderheden.
En de Boxen van Niko klonken nu dus echt beter als in Breda.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 13:08
door AatV
hannesie schreef:
Het was weer het bekende fenomeen, echt luisteren was meer naar elkaar en wat/duidelijk minder naar de muziek.
En zijn we eindelijk een keer helemaal stil, gaat er een mobieltje...
groet,
Aat
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 13:33
door Zweitse
Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft

. Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 13:38
door FR_Aad
Zweitse schreef:Weer een ontzettende leuke dag gehad in Beetsterzwaag. Weer veel leuke dingen gezien en gehoord. Helaas heeft één van de drivertjes van de MarkAudio TILL-2 70 de terugreis niet overleeft

. Wel jammer want ik vond ze wel heel erg lekker klinken op de HF-10 van TheoK. Mocht er dus nog iemand zijn die een paartje, of een enkele CHR70 van de eerste generatie heeft liggen hou ik mij zeer aanbevolen.
Arggggg, balen man
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 13:39
door dre
da`s triest!
de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!
wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie.....
verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
ook weer duidelijk dat amt gewoon het mooiste is!

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 13:43
door FR_Aad
Mag ik deze plek misbruiken om de organisatie te bedanken?
Een gezellige dag in een eigen ongedwongen sfeer.
Dank!
Aad
Oww-ja, het kan natuurlijk niet zonder de mooie creaties van de leden he?
Ook jullie bedankt!
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 14:00
door TheoK
Dat was zeker een geslaagd experiment.
En op de speakers van Dalojan klonk de HF10 zeer goed.
Jammer van de schade Zweitse.
Daar zit niemand op te wachten.
Verder was ik ook erg onder de indruk van het setje van AatV.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 14:01
door TheoK
dre schreef:de combi met de versterker van theo was erg lekker inderdaad!
wat me erg opviel tijdens het luisteren: als het volume via de pc werd geregeld storte het totalle geluidsbeel in,zo plat als een duppie.....
Dat vond ik ook.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 19:26
door dre
inderdaad nog even de complimenten voor de set van aat!
dat speelde echt heel erg lekker.
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 19:31
door ds23man
dre schreef:verder weer fraaie dingen beluisterd en leuken en zeer vervelende mensen ontmoet!
Nou ben ik toch eigenlijk wel benieuwd wie er leuk zijn en wie vervelend???????
Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 19:31
door dre
vreemd dat jij dat als enige vraagt.

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 19:39
door ds23man
dre schreef:vreemd dat jij dat als enige vraagt.

Nou, om eerlijk te zijn vroeg ik mij al af waarom niemand die vraag eerder gesteld heeft!
Gelukkig ( in de context van de vraag) heb ik jouw gister niet ontmoet en weet niet eens hoe je er uit ziet....

Re: Hoe was het dagje Beetsterzwaag 2012
Geplaatst: zo 04 nov 2012, 19:46
door dre
ik heb je wel gezien:jij ging een keer of 100 naar buiten toch?
maar we gaan elkaar wel weer een keer zien.
