Pagina 1 van 1

SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: za 20 okt 2012, 9:39
door minko
Eindelijk is de Scanspeak klaar

Ik wil iedereen die me geholpen en bijgestaan heeft heel hartelijk bedanken
Na mijn vele vragen en wijzingingen in het concept ben ik heel tevreden

Een mooie volle gedetailleerde speaker'
De BASS, super heel laag, strak geen sup meer nodig
Niemand geloofd dit dit laag eruit komt


Het spuiten ging niet helemaal goed helaas,
Alles weer kaal moeten schuren.
Voorlopig even met een roller, in het voorjaar als het weer warmer is nogmaals spuiten

Hierbij nog enkele foto,s
De bijlage 1350714424959.jpg is niet meer beschikbaar
IMG_3316.JPG
IMG_3317.JPG
IMG_3318.JPG
IMG_3319.JPG

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: za 20 okt 2012, 11:57
door arjank
Ziet er goed uit Minko! Ik ben heel erg blij dat het allemaal gelukt is en dat het dus goed klinkt. 8)

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: za 20 okt 2012, 16:27
door bas focal m180
:rock:

Een van de weinige speakers met bandpass .

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: za 20 okt 2012, 22:19
door peter1961
bas focal m180 schreef:
:rock:

Een van de weinige speakers met bandpass .
is toch merkwaardig want wat een strak laag komt er uit zo,n bandpass

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: zo 21 okt 2012, 0:52
door Wowly
Ik ben verrekte benieuwd hoe ie klinkt: mnag ik je verleiden voor de breda luisterdag????? :)

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 12:46
door markbakk
Proficiat met je 'mod' op de al heel goede References! Ben blij dat je tevreden bent met de bandpass-oplossing. Het werd destijds een aardige thread, waarvan ik me meermalen heb afgevraagd of we niet veel te veel aan het discussiëren waren in plaats van je te helpen. De aanhouder (jij) wint, zullen we maar zeggen. :-#

Re: SCANN SPEAK REFERENCE MET BANDPASS IS KLAAR

Geplaatst: ma 22 okt 2012, 12:52
door serum
Mijn persoonlijke ervaring met de bandpass woofers die ik in het verleden gemaakt heb is dat ze een prettig laag neerzetten, welke veel minder afhankelijk is van plaatsing. Je zou haast vermoeden dat er wat kleuring optreedt, maar in ieder geval erg prettig klinkend met een heerlijke punch.

Het poortje staat ze knap!