Pagina 1 van 1

Speaker software / filter simulatie, waarom zo lastig?

Geplaatst: zo 05 feb 2006, 22:31
door niels007
Dag,

Ik heb LspCad gedownload maar waarom is het zo 'moeilijk'? Het is al lastig een driver in te laden, en als je niet alle specificaties en eenheden weet is het al helemaal lastig..

Is er geen software waarbij je de TS parameters inklopt, een paar drivers uit een database plukt en kan gaan pielen met de filter componenten?

En als LspCad dat wel kan.. (en dat is vast zo :)) Is er dan ergens een tutorial die voor gewone mensen ook nog een beetje te volgen is? :)

/N