Pagina 1 van 3
Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 10:34
door ds23man
Omdat er inmiddels al wat meer vraag is naar een printje voor de aansturing van de Hypex smps standby aansluiting en de ampon van de Ncores, zal ik daar een specifiek printje voor maken.
Het printje van mijn Universal touch ontwerp is te uitgebreid daarvoor en het is wel makkelijk dat de aansluitingen aangepast worden voor de Hypex producten.
Wie belangstelling heeft moet dat even aangeven, heb al opties op 3 stuks. De printen laat ik bij Itead maken en zit dus met bestelaantallen in tienvoud.
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 10:52
door just-sounds
Ik was dus 1 van die drie geloof ik

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 10:55
door ds23man
just-sounds schreef:Ik was dus 1 van die drie geloof ik

Klopt, HJ twee
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 15:53
door Henkjan
voor één stereo versterker is toch 1 print genoeg?
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 15:59
door ray5150
Henkjan schreef:voor één stereo versterker is toch 1 print genoeg?
En anders heb je een reserve-exemplaar op voorraad !
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: vr 14 sep 2012, 16:00
door ds23man
Kijk, dat gaat weer de verkeerde kant op! Nog maar twee verkocht

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: za 15 sep 2012, 21:51
door Henkjan
het wordt toch niet zo'n saaie rechthoekige print hè? de N400 is rond, de SMPS600 is rechthoekig, dus deze zal dan 3hoekig moeten worden

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: za 15 sep 2012, 22:07
door ray5150
Dat zullen die Chinezen leuk vinden...
Sambal bij ?
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: za 15 sep 2012, 22:37
door Leon
Wat kost het, en vooral wat moet er op?
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 8:17
door ds23man
Henkjan schreef:het wordt toch niet zo'n saaie rechthoekige print hè? de N400 is rond, de SMPS600 is rechthoekig, dus deze zal dan 3hoekig moeten worden

Verrek, wat een goed idee!

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 8:19
door ds23man
Leon schreef:Wat kost het, en vooral wat moet er op?
Printje kost 2,5 dollar, verder stelt het niet veel voor: trafootje, printzekeringhouder, relaitje, brugcelletje, spanningregelaar, paar Ctjes en wat connectoren.
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 11:13
door Henkjan
er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 11:57
door ds23man
Henkjan schreef:er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
Je wou toch een latching schakelaar gebruiken??
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 13:39
door ds23man
Als er mensen zijn die ook graag een puls schakelaar willen gebruiken, meld dat even. Dan plak ik er nog even een 555 in

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 14:02
door Henkjan
ds23man schreef:Henkjan schreef:er zal toch ook wel iets van een 555 opzitten, anders werkt t niet met een pushbutton....
Je wou toch een latching schakelaar gebruiken??
nee, een push button. just-sounds had geloof ik al een latching schakelaar gekocht
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 14:05
door ds23man
Dan frotten we er een 555 in, maak het wel zo dat beide type schakelaars gebruikt kunnen worden.
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 14:10
door Henkjan
ds23man schreef:Dan frotten we er een 555 in, maak het wel zo dat beide type schakelaars gebruikt kunnen worden.
zenk joe
en zo wordt die ook een stuk universeler toepasbaar. kan die 555 genoeg stroom aan dat er eventueel ook een relais mee te sturen valt? dan heb je echt een universele print. en dan wil ik er wel meer dan 1 hebben, komen vast nog wel toekomstige projecten voorbij waar zoiets van pas gaat komen

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 14:18
door ds23man
Er komt een relaitje op de print rechtstreeks door de 555 of schakelaar aangestuurd.
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 14:57
door just-sounds
Doe mij er ook maar 3 ik heb er nog wel wat toepassingen voor.
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 17:59
door ds23man
Kijk, we komen al op minimaal 5!

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 19:27
door Macsel
Mijn aanstaande BIII wil ik net zoals m'n UcD (hypex softstart) aan/uit kunnen zetten met dezelfde pushbutton, als dat via deze print kan dan ben ik er ook voor in!
-edit- En nog een voor de LM4780
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 19:30
door ds23man
En dat is 6!
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: zo 16 sep 2012, 20:38
door Henkjan
mss even in het groepsaankopen forum een topic starten, dan kan je t hier bij de techniek houden

Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: wo 19 sep 2012, 19:30
door ds23man
Re: Hypex standby stuurprint
Geplaatst: wo 19 sep 2012, 20:02
door ds23man
Schema een beetje opgeschoond en mogelijkheid toegevoegd voor latching schakelaar.