Pagina 1 van 1
Vifa Premium 33
Geplaatst: zo 29 jan 2006, 23:54
door D.A.R.R.Y.L.
Wie o wie heeft deze gebouwd?
Ik heb nu de Eros MKII van Speakerbuilder.net, maar vind het geheel wat te
s-erig. Nu heb ik de units dus al voor de Premium 33, alleen zoek ik nu nog wat ervaringen van luisteraars.
Dank en groet,
Ramon
Geplaatst: ma 30 jan 2006, 15:47
door tjeb
Hoi Ramon, ik heb ze zelf in huis gehad en ze liggen nu aan brokken op zolder, lijkt me voldoende antwoord denk ik
Maar goed; de premium 33 kan al snel bonkerig in het laag overkomen, ik heb van alles geprobeerd om it te verhelpen en op een gegeven moment heb ik de onderste woofer maar los geknipt. Ik denk dat je de s klanken in het hoogniet weg krijgt door een andere kast te gaan bouwen, misschien kun je je hoog unit nog een extra dB verzwakken.
De weg van de premium 33 lijkt mij niet helemaal de goede.
Mvg Tjeb
Geplaatst: ma 30 jan 2006, 23:43
door D.A.R.R.Y.L.
sibilance zit blijkbaar in de regionen van 3 tot 7 kHz.
Hoe kun je alleen in dat gebied een tweeter verzwakken?