Vifa premium 11
Geplaatst: za 04 aug 2012, 17:18
Ben vandaag eens met een nieuw project begonnen, Vifa Premium 11.
En ben daarvoor maar eens naar Speakerland in Oss gereden.
Wat je daar voor een luister aanbod aan speakers aantreft is niet mis zeg.
En ze hebben daar echt alle tijd voor je.
Inmiddels ben ik al druk bezig met het op maat zagen van het hout.
En ben daarvoor maar eens naar Speakerland in Oss gereden.
Wat je daar voor een luister aanbod aan speakers aantreft is niet mis zeg.
En ze hebben daar echt alle tijd voor je.
Inmiddels ben ik al druk bezig met het op maat zagen van het hout.