Pagina 1 van 1

Vifa premium 11

Geplaatst: za 04 aug 2012, 17:18
door André F
Ben vandaag eens met een nieuw project begonnen, Vifa Premium 11. :D
En ben daarvoor maar eens naar Speakerland in Oss gereden.
Wat je daar voor een luister aanbod aan speakers aantreft is niet mis zeg. :shock:
En ze hebben daar echt alle tijd voor je.
Inmiddels ben ik al druk bezig met het op maat zagen van het hout.

Re: Vifa premium 11

Geplaatst: za 04 aug 2012, 17:26
door Walt
Mooi compleet setje zo, het filter bevat fraaie componenten, ziet er goed uit!

Groetjes Walter

Re: Vifa premium 11

Geplaatst: za 04 aug 2012, 20:44
door wouter
Hoi Andre,

Mooi setje, ik ga het volgen!
Straks met een hoop meer ervaring de BNS er naast. Kun je kijken of je daar filtertechnisch tevreden over bent. En dan heb ik het niet over de componenten maar de filtering.

Hoe worden de looks van dit setje?

Re: Vifa premium 11

Geplaatst: za 04 aug 2012, 21:36
door dre
ik heb ze ook gehad en het is echt een zeer fraai speakertje! 8)

Re: Vifa premium 11

Geplaatst: zo 05 aug 2012, 10:45
door EJH
Ik heb ze ook,klinkt heerlijk 8)

Re: Vifa premium 11

Geplaatst: vr 10 aug 2012, 12:18
door JeroenGRT
Ik heb ze ook gehad, erg mooi!