Pagina 1 van 1
Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: wo 01 aug 2012, 21:27
door SuperKees
Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 02 aug 2012, 10:52
door cobaltjeh
SuperKees schreef:Weet iemand of dat kan en hoe? Mij lukt het niet helaas omdat je geen file kan selecteren.
Dit is mij ook nog niet gelukt, gok dat je dan toch echt achter de pc moet kruipen.
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 02 aug 2012, 11:57
door Henkjan
vreemd. kan je dat met andere sites wel? want ik heb geen probleem om vanaf m'n Android telefoon foto's toe te voegen hier
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 02 aug 2012, 12:15
door Marp
Probleem met IOS (iPhone/iPod/iPad) schijnt het ontberen van de bestandsverkenner te zijn. Als je geen file kan selecteren houdt het inderdaad snel op.
Apple wil kennelijk dat je enkel naar websites kan uploaden waarvoor apps zijn ontwikkeld. Waarschijnlijk weer zo'n typisch gevalletje van niet-bestaande behoeften creëren, i.p.v. in bestaande behoeften te voorzien. M.a.w.: de wereld naar zijn hand zetten. Ik heb geen idee of er een app is die dat oplost, of dat een andere browser wel de mogelijkheid toevoegt om files te kunnen selecteren.
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 02 aug 2012, 16:57
door cobaltjeh
Marp schreef:Probleem met IOS (iPhone/iPod/iPad) schijnt het ontberen van de bestandsverkenner te zijn. Als je geen file kan selecteren houdt het inderdaad snel op.
Apple wil kennelijk dat je enkel naar websites kan uploaden waarvoor apps zijn ontwikkeld. Waarschijnlijk weer zo'n typisch gevalletje van niet-bestaande behoeften creëren, i.p.v. in bestaande behoeften te voorzien. M.a.w.: de wereld naar zijn hand zetten. Ik heb geen idee of er een app is die dat oplost, of dat een andere browser wel de mogelijkheid toevoegt om files te kunnen selecteren.
Waarschijnlijk niet, want als een andere browser dit wel zou kunnen, dan wordt deze echt niet goedgekeurd voor de appstore.

Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 02 aug 2012, 18:31
door Marp
Die kans is reëel. Het merk is inmiddels populair genoeg om ook een rot appeltje aan de man te kunnen brengen. Schuif apps die het monopoly aantasten maar aan de kant onder het mom "veiligheid", en geen haai die er nog naar kraait. The apple never falls far from the windows.

- apple.jpg (12.39 KiB) 433 keer bekeken
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: za 04 aug 2012, 12:48
door cobaltjeh
Maar toch vind ik het een prachtig product de Ipad, echter moet je niet proberen je pc ermee te vervangen.
Als je de boel teveel los laat, krijg je weer veel rotzooi en spyware zoals bijvoorbeeld in de Android wereld. Maar de gulden middenweg zou perfect zijn!
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: do 30 aug 2012, 21:32
door grimoire
is er niet een 'folders' app die te downloadne is waarmee dat kan?
ik zal eens zoeken, want ik mis deze functionaliteit ook.
wat flexibiliteit betreft ben ik toch meer android fan!
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: za 02 feb 2013, 22:16
door nxs77
mijn oplossing: JAILBREAK!!
Dan kan het, ik heb het gedaan oa toen mijn iphone nog 5.1.1 met jailbreak was had ik er een aanpassing voor het uploaden van bestanden.
Maak een foto met je idevice en selecteer deze uit je foto rol... en het is een gratis aanpassing
Je moet alleen wel bereid wezen er een jailbreak op te zetten
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: za 02 feb 2013, 22:22
door FR_Aad
Plaatje via iPad (standaard IOS6)
Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: za 02 feb 2013, 22:44
door nxs77
ook goed

Re: Plaatje uploaden via iPad ?
Geplaatst: za 02 feb 2013, 22:55
door Vinculum
Je kan zonder problemen foto's uploaden hoor. Je ziet het al want san heten de foto's allemaal image.jpg
Kan zowel op iPhone als iPad. Wel alleen foto's.