Pagina 1 van 1

Smileys

Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:00
door ds23man
Kunnen we hier wat uitbreiding in het smileys departement krijgen??

Re: Smileys

Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:01
door ray5150
Want ?
(breng er zelf eens een paar aan!)

Re: Smileys

Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:14
door ds23man
Het zijn er te weinig.... :twisted:

Re: Smileys

Geplaatst: wo 04 jul 2012, 21:46
door Arno
Daar ben ik het mee eens.
Zo hebben we te weinig smilies voor als het eens tegenzit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of als je je moeite hebt om je mond te houden in een topic over bijvoorbeeld magische netsnoeren :lol: :

Afbeelding

Verder op een forum als ZBA, kan de nerd natuurlijk niet ontbreken:

Afbeelding

Re: Smileys

Geplaatst: wo 04 jul 2012, 21:50
door ray5150
Klik.

Uitzoeken wat je leuk vind, en doorsturen per PB naar een Moderator.
Het is helemaal niet moeilijk... :wink: :mrgreen:

Re: Smileys

Geplaatst: do 05 jul 2012, 20:53
door ds23man
Doe ze allemaal maar!

\:D/

Re: Smileys

Geplaatst: za 14 jul 2012, 17:30
door ds23man
Waar blijven ze nou?

[-o<