Pagina 1 van 1
Smileys
Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:00
door ds23man
Kunnen we hier wat uitbreiding in het smileys departement krijgen??
Re: Smileys
Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:01
door ray5150
Want ?
(breng er zelf eens een paar aan!)
Re: Smileys
Geplaatst: wo 04 jul 2012, 20:14
door ds23man
Het zijn er te weinig....

Re: Smileys
Geplaatst: wo 04 jul 2012, 21:46
door Arno
Daar ben ik het mee eens.
Zo hebben we te weinig smilies voor als het eens tegenzit:
Of als je je moeite hebt om je mond te houden in een topic over bijvoorbeeld magische netsnoeren

:
Verder op een forum als ZBA, kan de nerd natuurlijk niet ontbreken:

Re: Smileys
Geplaatst: wo 04 jul 2012, 21:50
door ray5150
Klik.
Uitzoeken wat je leuk vind, en doorsturen per PB naar een Moderator.
Het is helemaal niet moeilijk...

Re: Smileys
Geplaatst: do 05 jul 2012, 20:53
door ds23man
Doe ze allemaal maar!

Re: Smileys
Geplaatst: za 14 jul 2012, 17:30
door ds23man
Waar blijven ze nou?
