hallo
Geplaatst: vr 22 jun 2012, 18:57
Hallo allemaal,
helemaal nieuw hier, maar alles start bij het begin.
Tsja eindelijk heb ik een nieuwe oude platenspeler gekocht
leuk voor mezelf en mn vriendin, en daar heb ik
dan meteen wat vraagjes over, maar goed, dat komt
in de andere fora.
Ik ben Barend, en hoor graag van jullie!
groet
helemaal nieuw hier, maar alles start bij het begin.
Tsja eindelijk heb ik een nieuwe oude platenspeler gekocht
leuk voor mezelf en mn vriendin, en daar heb ik
dan meteen wat vraagjes over, maar goed, dat komt
in de andere fora.
Ik ben Barend, en hoor graag van jullie!
groet