Pagina 1 van 1

hallo

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 18:57
door baarfier
Hallo allemaal,

helemaal nieuw hier, maar alles start bij het begin.

Tsja eindelijk heb ik een nieuwe oude platenspeler gekocht
leuk voor mezelf en mn vriendin, en daar heb ik
dan meteen wat vraagjes over, maar goed, dat komt
in de andere fora.

Ik ben Barend, en hoor graag van jullie!

groet

Re: hallo

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 22:33
door Henkjan
Welkom

Re: hallo

Geplaatst: vr 22 jun 2012, 22:49
door Zweitse
Welkom, en veel plezier op het forum.