Pagina 1 van 2
Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 13:29
door arjank
Wie heeft er zin in een ZBA dag in Noord-holland (omgeving Alkmaar)

?
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 20:17
door dre
present!
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 20:19
door 595ss
Net te laat

, maar ik weet wel dat er zeker animo is.
Laat maar eens een berichtje achter bij AE, daar is het ook altijd redelijk gevuld..
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 20:20
door dre
is alkmaar weg?

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 20:21
door 595ss
Ik wel met een paar weken, en alkmaar wordt binnenkort opgeslokt door heerhugowaard en langedijk

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 21:22
door avdboom
Als ik vrij ben de betreffende dag (wisseldiensten) dan zou ik graag komen.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 30 mei 2012, 22:49
door Pjotr
Ehh het gaat om een ZBA dag omgeving Alkmaar, Zweden is mij te ver weg voor zo'n dagje
Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.
Wanneer had je het ongeveer in gedachten Arjank?
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 8:33
door corto maltese
Ik heb er ook zien in. Thuis wedstrijd!
Niko
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 9:07
door arjank
Pjotr schreef:Alkmaar lijkt mij wel wat. Is goed te bereiken voor zowel de Randstedelingen als Noorderlingen.
Wanneer had je het ongeveer in gedachten Arjank?
Daar ben ik nog niet uit, ik dacht in het najaar september/oktober dan zit er in ieder geval een half jaar tussen met die in Breda.
Later dan oktober lijkt mij geen goed idee ivm vorst e.d. En als het pas in 2013 wordt dan na de winter, eind maart bijvoorbeeld.
De forumleiden moeten in ieder geval nog de tijd hebben om hun project(en) klaar te stomen.
Tevens zal ik moeten kijken voor een accommodatie, heb al iets in gedachte en zal gaan informeren wanneer er plek is (op een zondag de meeste kans) en wat de kosten zijn per ruimte.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 10:23
door Pjotr
Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 13:09
door arjank
Pjotr schreef:Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier

Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend)
Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese
Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 15:49
door Henkjan
Zo ergens eind september begin oktober ....
ff afstemmen met t Beesterzwaag team lijkt me

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: do 31 mei 2012, 18:08
door knuisje
Lijkt me erg leuk zo'n ZBA dag om de hoek.

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: vr 01 jun 2012, 10:53
door 595ss
arjank schreef:Pjotr schreef:Zo ergens eind september begin oktober lijkt mij optimaal.
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn PC speakertjes met micro subje af. Het gaat niet snel hier

Tegen die tijd hoop ik ook mijn Philips ouwe meuk project nr. 2 af te hebben(werkend)
Gegadigden tot nu toe:
-dre
-595ss
-pjotr
-avdboom
-corto maltese
Wie nog meer?
Met voldoende animo ga ik een accomodatie regelen.
Ik ga er niet zijn Arjan, tegen die tijd woon ik in Zweden en ik vind dat net even te ver weg om langs te komen.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: vr 01 jun 2012, 11:20
door Geenius
Ik wil er ook bij zijn, lijkt me leuk!
Als het in het najaar is, dan heb ik een nieuwe MTM systeem klaar met Scanspeak Discovery drivers.
Bijgaand alvast een
sneak preview.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: vr 01 jun 2012, 14:24
door Bas Horneman
Goed plan!
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: za 02 jun 2012, 22:58
door markbakk
Geenius schreef:Bijgaand alvast een sneak preview.
Lijkt wel een RPG-diffusor... ben benieuwd!
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: di 19 jun 2012, 12:48
door Mr Tube
Daar heb ik ook wel zin in, lekker in de buurt.
Als het niet samenvalt met een andere activiteit (eerste weekend van oktober) dan ben ik erbij.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: ma 01 okt 2012, 19:22
door Pjotr
Is dit idee inmiddels verdampt?
Geeft niet, mijn PC speakertjes zijn toch nog niet af

Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: di 02 okt 2012, 15:24
door Mr Tube
ik heb nog steeds interesse om daarheen te gaan, alleen volgend weekend kan ik niet.
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: wo 03 okt 2012, 10:57
door arjank
Het idee is zeker nog niet verdampt!
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 15:10
door arjank
arjank schreef:Het idee is zeker nog niet verdampt!
Het is alleen dat ik het in de maand oktober/november ontzettend druk heb en nu dus niet de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.
Zelf heb ik ook nog geen tijd gehad om mijn grote Philips project echt op te starten.....
Ik kan natuurlijk wel altijd mijn VIDA's meenemen, ook leuk
Voor degenen die echt interesse hebben in een ZBA noord-holland laat het mij even in een Pb weten, dan heb ik een idee van de "omvang" .
"omvang" tot nu toe
-dre
-Mr Tube
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 15:21
door Mr Tube
Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 17:02
door arjank
Mr Tube schreef:Dat is nog vrij mager, wat denk je wat betreft minimum aantal deelnemers?
Misschien wat meer "reclame" maken op het reguliere deel van het forum
Maar er zijn meer mogelijkheden als de opkomst laag is...
Re: Animo ZBA Noord-holland
Geplaatst: ma 08 okt 2012, 17:35
door Mr Tube
Als je mensen wilt aantrekken van buiten AF dan weet ik nog wel mensen van Audio Club Velsen die mogelijk interesse hebben.