Pagina 1 van 5
8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 - verslag
Geplaatst: za 26 mei 2012, 13:43
door Henkjan
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 16:54
door ds23man
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:06
door Dalojan
Ja . . . . fotoooooos Ik zit met smart te wachten om ook een mee te mogen proeven van de diy audio sfeer . . . .
We eten ieder geval in stijl mee . . . PIZZA !!!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:10
door Zweitse
We gaan hier niet voor de Pizza, maar wel voor de foto's, dus inderdaad, komt er nog wat van.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:11
door Henkjan
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:17
door Henkjan
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:22
door Zweitse
@Henk Jan, die fotos kunnen beter.

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:22
door Zweitse
@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:36
door ds23man
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:37
door Henkjan
Zweitse schreef:@Henk Jan, die fotos kunnen beter.

niet met mijn foon

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:38
door scanspeakman
Ik baal nu al dat ik er niet bij ben.........................

. Ziet er weer goed uit mannen! Is weer veel moois gebouwd.
Scanspeakman
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:40
door Henkjan
Zweitse schreef:@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
yep, Arjank

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:43
door ds23man
Wat hangen daar voor vreselijke lampen aan het plafond?

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 17:44
door Henkjan
Dalojan schreef:Ja . . . . fotoooooos Ik zit met smart te wachten om ook een mee te mogen proeven van de diy audio sfeer . . . .
We eten ieder geval in stijl mee . . . PIZZA !!!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 18:07
door Zweitse
Henkjan schreef:Zweitse schreef:@Henk Jan, zit daar nu iemand of een bass te spelen?
yep, Arjank

Aahh, natuurlijk. Dat is zekker zijn ZBA bass cabinet wat daar in het midden staat.
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 18:12
door Bertje
Eet ze daar! En helaas kon ik er niet bij zijn, maar wil wel de foto's zien natuurlijk...

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 19:52
door Henkjan
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 20:06
door Zweitse
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 20:20
door Kappa7
Wel jammer dat het mij niet is gelukt om vandaag langs te komen.
Ik had er graag bij geweest.
ik zie namelijk al mooie dingen staan.
Groetjes en in afwachting van de foto's
George
ZBA Luisterdag Breda 2012 mei 26 - verslag en nabeschouwing
Geplaatst: za 26 mei 2012, 20:39
door johan283
was leuk om eens de mensen van het forum in het echt te zien
Erg leuk zo'n dag, ik zal er in de toekomst zeker weer eens proberen om er bij te zijn

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 20:59
door meanman64
Klonk gewoon fantastisch en verder was de dag geslaagd.Bedankt Jan en iedereen die er was

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 21:13
door audioot
tja,
-toffe mensen
-mooi weer
-leuke spullen
-prachtsfeer
wat kan een mens nog meer wensen op zo een dag?
jantje,nogmaals bedankt voor je organisatie
mvg
audioot
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 22:10
door BertDB
enkele fotootjes.
Onbewerkt en dat zal er ook ff niet van komen, liep vandaag wat met een verkoudheid die nu in m'n hoofd geslagen is
Wel veel genoten vandaag. Elk jaar hoor ik wel aparte dingetjes, waarvoor dank aan de creative medeforumer !
Ed & Harry's speakers vielen toch wel weer op, en ook Ray's kacheltje deed het verbluffend goed.
Harry's buizenversterkers op Ed's Hulks waren fenomenaal !

Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 22:29
door peterhenk
Prima dag!!
Heel veel gezien, gehoord en heeeeeel veel geleerd!!
Super nogmaals dank!
Re: 8e ZBA luisterdag Breda 26 mei 2012 LAATSTE MEDEDELING!!
Geplaatst: za 26 mei 2012, 22:52
door tigradekat
Bedankt voor de fantastische dag mensen! Veel gezien, veel gehoord, veel genoten. Hoogtepunten voor mij: De Parsifal kloon en de Mortelkast van Arno. En niet te vergeten de gitaarmonitor van Arjank! Wat kan die jongen trouwens spelen zeg, heerlijk!