Ik stel me even voor.
Geplaatst: wo 16 mei 2012, 16:48
goedendag,
ik ben martin frunt, uit beuningen.
ik ben 17 jaar oud, en ben graag bezig met audio e/d.
sinds kort ben ik ook bezig met zelfbouw. ik ben nog niet heel erg goed in alles en ik wil er graag meer van leren.
ik heb ook een projectje lopen, daarover meer zal ik posten op dit forum:)
martin
ik ben martin frunt, uit beuningen.
ik ben 17 jaar oud, en ben graag bezig met audio e/d.
sinds kort ben ik ook bezig met zelfbouw. ik ben nog niet heel erg goed in alles en ik wil er graag meer van leren.
ik heb ook een projectje lopen, daarover meer zal ik posten op dit forum:)
martin