Pagina 1 van 1

Ik stel me even voor.

Geplaatst: wo 16 mei 2012, 16:48
door Easygoingmartin
goedendag,


ik ben martin frunt, uit beuningen.
ik ben 17 jaar oud, en ben graag bezig met audio e/d.
sinds kort ben ik ook bezig met zelfbouw. ik ben nog niet heel erg goed in alles en ik wil er graag meer van leren.
ik heb ook een projectje lopen, daarover meer zal ik posten op dit forum:)

martin

Re: Ik stel me even voor.

Geplaatst: wo 16 mei 2012, 16:58
door Bart_M
Welkom en veel plezier.

Re: Ik stel me even voor.

Geplaatst: wo 16 mei 2012, 18:09
door bas focal m180
Hoi Martin , groeten uit nijmegen .

Re: Ik stel me even voor.

Geplaatst: wo 16 mei 2012, 18:21
door Zweitse
Welkom op het ZBA forum.