Voorstellen
Geplaatst: di 01 mei 2012, 10:34
Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben kasjing en heb van een tijdje terug twee luidsprekers gebouwd. De luidsprekers zijn 35 cm x 35 cm x 160 cm (l x b x h). Deze luidsprekers heb ik gebouwd om op mijn slaapkamer bij mijn ouders neer te zetten (zie bijlage). Momenteel heb ik zelf een huis gekocht en wil deze luidsprekers niet in de huiskamer plaatsen. Vanwege de afmeting. Nu ben ik bezig om ze te verkleinen. Daardoor heb ik enkele subwoofers over die iemand van me mag overnemen.
Na een zoektocht om internet dacht ik dat dit het geschikte forum is om ze aan te bieden. Echter kan ik in het aangeboden forum geen nieuw bericht plaatsen.
Na een zoektocht om internet dacht ik dat dit het geschikte forum is om ze aan te bieden. Echter kan ik in het aangeboden forum geen nieuw bericht plaatsen.