Pagina 1 van 1
Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: ma 30 apr 2012, 2:06
door ray5150
Ik dacht, laat ik maar een balletje opgooien...Ik heb namelijk op die dag geen beschikking over een auto.
En ik en en mijn Aleph in de trein is niet echt praktisch te noemen.... (kilootje of 15...

)
Dus, heeft er iemand uit de stad hier nog een plekje vrij ?
(en anderen kunnen natuurlijk ook oproepjes en aanbiedingen doen.)
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 11:06
door cool
Ik woon bij je in de buurt Ray dus je kunt met mij meerijden als je durft

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 14:12
door Marp
cool schreef:... als je durft

Dat klinkt veelbelovend.

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 17:01
door ray5150
cool schreef:Ik woon bij je in de buurt Ray dus je kunt met mij meerijden als je durft

Graag! ...moet ik een 5-punts gordel en een rallyhelm meenemen ?

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 20:36
door cool
Alleen een helm is voldoende Ray

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 20:41
door BertDB
Want de 5-puntsgordel en de rolkooi zijn reeds aanwezig?

We zullen wel zien in welke toestand Ray aankomt.. Lijkbleek, of eerder lichtgroen

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 21:52
door Leobus
En die Aleph dan???
Leobus
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 01 mei 2012, 22:13
door cool
Die gaat mee om het zwaartepunt te verlagen oftewel de wegligging te verbeteren

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 08 mei 2012, 17:21
door Marp
Ik hoef zelf niet vervoerd te worden, maar komt er iemand uit Eindhoven met wie
deze 2 LCD-paneeltjes eventueel mogen meereizen?
Ps: het gaat om twee 15" inbouwpaneeltjes van
Daniel, die zelf nog niet weet of hij komt.
Edit: transport lijkt inmiddels te zijn geregeld, waarvoor mijn dank! 
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 08 mei 2012, 21:37
door CoenvanDongen
Marp schreef:Ik hoef zelf niet vervoerd te worden, maar komt er iemand uit Eindhoven met wie deze 2 LCD-paneeltjes eventueel mogen meereizen?
Heej dat is apart.. Ik heb geen permissie om jouw link te bekijken

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: di 08 mei 2012, 21:52
door Marp
Linkje was inderdaad niet geldig. Ik heb hem verwijderd.
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: wo 23 mei 2012, 16:56
door b_force
Kan ik nog met iemand meerijden die in de buurt van Rijswijk/Delft/Den Haag woont??
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: do 24 mei 2012, 15:42
door b_force
Iemand?
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: vr 25 mei 2012, 0:38
door Marp
Nogal kortdag: komt een van de bezoekers uit Rotterdam of Schiedam nog in de buurt van de Schiedamseweg?
Een medeforummer daar heeft nog een 15" LCD-schermpje voor me, maar komt zelf niet naar Breda.
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: vr 25 mei 2012, 20:14
door b_force
niemand?

Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: vr 25 mei 2012, 21:22
door amanda
Ik rij (busje van iemand kunnen lenen) morgen vanuit Rotterdam Ommoord (metrostation Binnenhof) om +- 11 uur richting Breda
Uurtje of 2 ga ik er weer vandoor.
Indien iemand wil meerijden dan kan dat, pb me dan ff
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: vr 25 mei 2012, 21:57
door Wowly
b_force schreef:niemand?

Misschien jeroenski?
Re: Breda 2012 Carpooltopic
Geplaatst: vr 25 mei 2012, 22:54
door cool
Als je om half negen bij Ray kan zijn in de Spakenburgse straat kan je met ons mee Bart.