Pagina 1 van 1

Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 19:08
door SARK
Ik mag niet lezen.jpg
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
sad smiley.jpg
Maar als ik dat dan toch doe/kan .... ben ik dan strafbaar :roll:

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 19:12
door bas focal m180
er moet eigenlijk staan '' klik op een subforum ''

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 19:20
door Pjotr
SARK schreef:
Maar als ik dat dan toch doe/kan .... ben ik dan strafbaar :roll:
Gezien de recentelijke aanschaf van dit ding door HJ zou i.d.d. maar oppassen :lol: :lol: :lol:
H0301380010_craftsmans-knife-hvk_artnr_380010.jpg
B.t.w. Volgens mij is off topic alleen toegankelijk als je ingelogd bent.

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 20:32
door Marp
SARK schreef:
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
Tonen van de berichten zou die pagina niet bruikbaarder maken. Je krijgt dan een mix te zien van alle berichten die je nu ook al in de desbetreffende subforums ziet, met helemaal onderaan het huidige subforum-overzicht.

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 21:28
door SARK
Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan de berichten juist wel lezen ... daarom vind ik het zo'n vreemde melding. Het is verder niet belangrijk :wink:

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 21:36
door Henkjan
SARK schreef:
Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan de berichten juist wel lezen ... daarom vind ik het zo'n vreemde melding.
als je doorklikt in de subfora... want als je wel rechten had om in de dat forum berichten te lezen, had je scherm er zo uit gezien:
forumgroep.png
dus alle berichten uit de onderliggende subfora en dan onderaan die subfora

Re: Illegale praktijken

Geplaatst: vr 27 apr 2012, 21:40
door Pjotr
Marp schreef:
SARK schreef:
Ik mag de berichten in dit forum niet lezen.
Tonen van de berichten zou die pagina niet bruikbaarder maken. Je krijgt dan een mix te zien van alle berichten die je nu ook al in de desbetreffende subforums ziet, met helemaal onderaan het huidige subforum-overzicht.
Nu zie ik het ook, ik kom vrijwel nooit op de aparte forumoverzichten. Het staat onder iedere rubriek vermeld evenals in vette letters nog een keer de naam van het overzicht. Lijkt mij volslagen overbodige tekst die niets toevoegt.

Die mededeling komt er op neer dat je helemaal niets mag lezen in welke rubriek dan ook, slaat toch nergens op?