Pagina 1 van 1

weer een kist voor spl gebruik rho kan jij mij helpen

Geplaatst: wo 11 jan 2006, 19:35
door robnie
kan iemand met verstand van winisd mij helpen
ik heb al een paar keer hulp gehad voor een ander project
maar ben alweer van woofers veranderd
ik heb nu 3 audio-system woofers 15 inch x-ion wie kan mij helpen aan een spl kist of iets waar ik vanuit kan gaan testen tot ik uitkom op het geen wat ik moet hebben wordt aangestuurd met 3 twisters ook audio-system de woofers krijgen ongeveer 800 watt rms per stuk ik hoop dat iemand mijn hierbij wil helpen dit zijn de ts parameters van de woofer per stuk in de kist komen er 3

[Driver]
Brand=Audio System
Model=X--ION 15-800
Manufacturer=Audio System
ProvidedBy=Audio System
Comment=
DateAdded=20051218
DateModified=20051218
Qts=0,288
Znom=2
Fs=31
Pe=0
SPL=90,9654104578686
Re=1,85
Le=0
fLe=0
KLe=0
BL=18,0397526104668
Xmax=0,017
Cms=9,12050808903083E-5
Qms=2,88
Qes=0,32
Rms=19,5455059607715
Mms=0,289
Sd=0,0805763893354399
Vas=0,084
Dia=0
Vd=0,00136979861870248
no=0,00760493881865272
Dd=0,320301491213917
EBP=96,875
numVC=1
Hc=0
Hg=0
SPLmax=0
SPLmaxLF=103,297546078519
USPL=97,3294218843242
alfaVC=0
Rt=0
Ct=0
gamma=62,4212893095739
Rme=175,909553646943
Mpow=13,2630898981702
Mcost=0
Gloss=0,01520507721072
VCCon=1
c=343,684120962152
roo=1,20095217714682
Thick=0
Depth=2,04
MagDepth=0
Magnet=0
Basket=3,51
Outer=0
Vcd=0
DVol=0
ParState=CENCENNNCENCEECCECCENCCENNNCCNNNCCCCNCNENNENNNNCC

Geplaatst: wo 11 jan 2006, 19:42
door SARK
Kun je het WDR file (WinISD driver file) niet ergens plaatsen voor download? Ik denk dat je het de mensen met WinISD dan iets makkelijker maakt om de driver in te laden (skeelt weer tiepen :wink: )

Geplaatst: do 12 jan 2006, 12:21
door Henkjan
zo te zien staat die daar boven gepost.....

Geplaatst: do 12 jan 2006, 14:12
door Rademakers
Dan is ie wel erg goed verborgen...

Ben je niet inmiddels in staat, na al die aanwijzingen in het vorige topic, om zelf iets te simuleren?

Mvg Johan

Geplaatst: do 12 jan 2006, 17:41
door Henkjan
ik doel op de lijst met parameters, die lijkt te komen uit zo'n wdr file

Geplaatst: do 12 jan 2006, 19:19
door Rademakers
Dat is niet waar Sark op doelde.

Mvg Johan

Geplaatst: do 12 jan 2006, 19:56
door SARK
Henkjan schreef:
ik doel op de lijst met parameters, die lijkt te komen uit zo'n wdr file
Lijkt er verdacht veel op maarrrrr ... ik heb net geprobeerd het bestand (eerst de tekst in een WDR file gegoten) in WinISD (0.50alpha7) te laden maar kreeg de volgende meldingen:
Afbeelding
Rademakers schreef:
Dat is niet waar Sark op doelde.

Mvg Johan
Ehhmm, als de boven beschreven methode werkt vinnik 't een prima manier om de parameters in WinISD te laden.

Geplaatst: do 12 jan 2006, 20:21
door SARK
Ha, het werkt wel ... bij het omzetten van het tekstbestand was de eerste entry "[Driver]" niet meegenomen.

Geplaatst: di 07 mar 2006, 16:48
door Cliffske
Hey mensen, ik heb de t/s parameters van alle audio system woofers, ik weet alleen niet hoe ik ze online moet zetten. Ik kan de wdr files wel naar iemand sturen die ze online zet?

Groeten Cliff

Geplaatst: di 07 mar 2006, 18:08
door bartsegers
@ robnie. pfoe 3 stuks 15" van audio sytem, dat wordt een hele hoop kabaal!

Geplaatst: di 07 mar 2006, 19:08
door Johan D
bartsegers schreef:
@ robnie. pfoe 3 stuks 15" van audio sytem, dat wordt een hele hoop kabaal!
Haha, ik zou om de ramen denken!

Geplaatst: wo 08 mar 2006, 6:30
door robnie
het is nu zo gevorderd dat we met 3 subs op 145,4 db zitten maar dat kan nog veel harder dus gaan we nog even door met knutsellen