Pagina 1 van 1
Stof
Geplaatst: za 07 apr 2012, 15:21
door therunesnake
Ik heb een pioneer sx-339 receiver gekregen.
Maar deze heeft in 20 jaar nogal veel stof verzameld(Aan de binnenkant)
Maakt dit veel uit?
TR
Re: Stof
Geplaatst: za 07 apr 2012, 15:28
door dre
is je stofzuiger stuk dan?
stof houdt veel warmte tegen/vast,dus even schoonmaken kan zeker geen kwaad.
Re: Stof
Geplaatst: za 07 apr 2012, 15:36
door therunesnake
Ik heb niet zoveel verstand van audio , maar zal ik netzoals bij een computer de stofzuiger op de ventilatie opening aan de bovenkant kunnen zetten?
TR
Re: Stof
Geplaatst: za 07 apr 2012, 16:03
door SARK
Dit kun je het beste een beetje grondig aanpakken, leg een lading kranten op tafel, zoek een kwast en oude tandenborstel, schroef de kap eraf en ga rustig kwasten/borstelen gewapend met de stofzuiger
Pak ook meteen een keukenrol en de Glassex om externe delen schoon te maken (ook hier is de oude tandenborstel je vriend), ten eerste werkt het rustgevend en je weet dat de boel weer lekker schoon is
