Pagina 1 van 1
Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 20:55
door Arno
De woofers zijn niet meer te krijgen inmiddels (geloof ik), maar ik had nog een complete set Markstart liggen voor mijn broer.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze speaker, want ik heb er goeie dingen over gelezen.
Vanmiddag als een speer twee kasten gemaakt. Ik ging zo snel dat ik vergeten ben foto's te maken van het proces
De voor-, boven- en achterkant zijn in verstek gelijmd, en de zijpanelen zijn in een sponning gelijmd. Daarna een facet eraan, en dan heb je dus nergens naden die gaan aftekenen.
De afwerking mag m'n broer zelf doen, en daar zal ik ook nog wel een plaatje van posten, tezamen met de luisterervaring uiteraard

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 20:58
door dre
even snel.....
zelfs met rustig aan haal ik dit niet!

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:04
door Zweitse
Er loopt bij mij ook iets uit de mondhoek

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:27
door S3R

Toight like a toiger!
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:29
door Henkjan
nais
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:33
door CoenvanDongen
Dat heb je bizarstrak gemaakt!
ben benieuwd naar de luisterervaringen.
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:47
door fritzie
Zweitse schreef:Er loopt bij mij ook iets uit de mondhoek

Pfff ik zoek ook ff een tisseu
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 22:02
door Arno
Jongens, het is maar kaal mdf hoor.

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 22:38
door jnijboer
Mooi kaal is niet lelijk

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 23:02
door Marp

Wat is het met deze hobbie toch handig als je meubelmaker bent.
jnijboer schreef:Mooi kaal is niet lelijk

Dat hou ik mezelf ook dagelijks voor.

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: za 07 apr 2012, 16:33
door Arno
Marp schreef: 
Wat is het met deze hobbie toch handig als je meubelmaker bent.
Ja, en naast handig is het zelfs ook nog leuk om meubelmaker te zijn. Mooie dingen maken, en er nog voor betaald worden ook

Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: za 07 apr 2012, 19:54
door sietse
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: za 07 apr 2012, 19:58
door audioot
mooi hé
de mensen zo jaloers maken
mvg
audioot
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: za 07 apr 2012, 20:11
door Arno
audioot schreef:mooi hé
de mensen zo jaloers maken
Denk je dat ik maar beter geen foto's meer kan plaatsen?
Re: Markstart (de laatste?)
Geplaatst: za 07 apr 2012, 20:37
door audioot
nééééé zeker niet
was maar een grapje hoor arno
mvg
audioot