Pagina 1 van 1

Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 20:55
door Arno
De woofers zijn niet meer te krijgen inmiddels (geloof ik), maar ik had nog een complete set Markstart liggen voor mijn broer.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze speaker, want ik heb er goeie dingen over gelezen.

Vanmiddag als een speer twee kasten gemaakt. Ik ging zo snel dat ik vergeten ben foto's te maken van het proces :mrgreen:
De voor-, boven- en achterkant zijn in verstek gelijmd, en de zijpanelen zijn in een sponning gelijmd. Daarna een facet eraan, en dan heb je dus nergens naden die gaan aftekenen.

De afwerking mag m'n broer zelf doen, en daar zal ik ook nog wel een plaatje van posten, tezamen met de luisterervaring uiteraard O:)

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 20:58
door dre
even snel..... :roll:

zelfs met rustig aan haal ik dit niet! :mrgreen:

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:04
door Zweitse
Er loopt bij mij ook iets uit de mondhoek :kwijl:

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:27
door S3R
:goeie: Toight like a toiger!

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:29
door Henkjan
nais

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:33
door CoenvanDongen
Dat heb je bizarstrak gemaakt! :shock:
ben benieuwd naar de luisterervaringen.

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 21:47
door fritzie
Zweitse schreef:
Er loopt bij mij ook iets uit de mondhoek :kwijl:

Pfff ik zoek ook ff een tisseu

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 22:02
door Arno
Jongens, het is maar kaal mdf hoor. :mrgreen:

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 22:38
door jnijboer
Mooi kaal is niet lelijk :kwijl:

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 23:02
door Marp
8) Wat is het met deze hobbie toch handig als je meubelmaker bent.
jnijboer schreef:
Mooi kaal is niet lelijk :kwijl:
Dat hou ik mezelf ook dagelijks voor. :mrgreen:

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: za 07 apr 2012, 16:33
door Arno
Marp schreef:
8) Wat is het met deze hobbie toch handig als je meubelmaker bent.
Ja, en naast handig is het zelfs ook nog leuk om meubelmaker te zijn. Mooie dingen maken, en er nog voor betaald worden ook :D

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: za 07 apr 2012, 19:54
door sietse
eeeuuuhhh, meubels...???? wat zijn dat ook al weer... :-s :-s
ik zie in de folders alleen maar banken, stoelen, tafels, kasten...enzo... :roll: :roll: maar audioboxen :?: :?: ... :idea: :idea: oooohhh wacht es, wat déé me vader ook alweer behalve in die tuin bezig zijn.. 8) 8) :D

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: za 07 apr 2012, 19:58
door audioot
mooi hé
de mensen zo jaloers maken :goeie:
mvg
audioot

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: za 07 apr 2012, 20:11
door Arno
audioot schreef:
mooi hé
de mensen zo jaloers maken
:lol:
Denk je dat ik maar beter geen foto's meer kan plaatsen?

Re: Markstart (de laatste?)

Geplaatst: za 07 apr 2012, 20:37
door audioot
nééééé zeker niet
was maar een grapje hoor arno
mvg
audioot