Pagina 1 van 1

Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 14:00
door nl3prc
Geachte forum leden.

Helaas Heeft AE geen bovenkappen meer voor EI trafo's.
Weten jullie mischien waar deze nog wel te verkrijgen zijn.

Groeten Ed

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 14:24
door kupfer_m
Bij AskJanFirst hebben ze er.
(onderaan de pagina)

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 14:39
door nl3prc
Bedankt. :D

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 16:42
door ray5150

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 18:13
door 595ss
http://cubesfortubes.de/

Klinkt logisch..

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 19:58
door nl3prc
595ss schreef:
http://cubesfortubes.de/

Klinkt logisch..
Heb het wel over BOVENKAP niet over dozen waar een hele trafo in past

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 19:59
door nl3prc
Verwennery nog met hamerslag ook :goeie:

Nee toch niet :(

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 22:28
door 595ss
nl3prc schreef:
595ss schreef:
http://cubesfortubes.de/

Klinkt logisch..
Heb het wel over BOVENKAP niet over dozen waar een hele trafo in past
Sorry hoor

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 22:38
door koifarm

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: wo 04 apr 2012, 23:05
door PA4URK

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 15:06
door satefan
Ik zoek eigenlijk van die mooie ronde zwarte trafokappen...de vierkante zijn veel te hoog voor mn ringkern...

Satefan

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 18:34
door PA4URK
Ik had vorig jaar hetzelfde probleem voor mijn Amplimo ringkern en heb me helemaal het sintpurtis gezocht. Helemaal niks. Amplimo heeft zelf ook niks. Misschien dat je iets kunt maken van een oud steelpannetje of zo... 8)

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: vr 06 apr 2012, 19:31
door kupfer_m
Ronde kappen (wel niet zwart) zijn hier te koop.

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: ma 09 apr 2012, 11:35
door koifarm

Re: Bovenkappen voor trafo's

Geplaatst: zo 15 apr 2012, 3:10
door koifarm
satefan schreef:
Ik zoek eigenlijk van die mooie ronde zwarte trafokappen...de vierkante zijn veel te hoog voor mn ringkern...

Satefan
http://www.antekinc.com/pdf/CA-xxx.pdf