Verzenden berichten
Geplaatst: zo 01 apr 2012, 20:02
Hoi,
Allereerst mijn complimenten voor het forum. Ik heb er heel veel aan.
Ik heb een klein probleem. Sinds een paar dagen blijven berichten die ik verstuur hangen in 'postvak uit', en komen niet in 'verzonden berichten'. Komen deze wel aan? Wat kan ik hier aan doen?
Allereerst mijn complimenten voor het forum. Ik heb er heel veel aan.
Ik heb een klein probleem. Sinds een paar dagen blijven berichten die ik verstuur hangen in 'postvak uit', en komen niet in 'verzonden berichten'. Komen deze wel aan? Wat kan ik hier aan doen?