Pagina 1 van 1

Verzenden berichten

Geplaatst: zo 01 apr 2012, 20:02
door Gotez
Hoi,

Allereerst mijn complimenten voor het forum. Ik heb er heel veel aan.

Ik heb een klein probleem. Sinds een paar dagen blijven berichten die ik verstuur hangen in 'postvak uit', en komen niet in 'verzonden berichten'. Komen deze wel aan? Wat kan ik hier aan doen?

Re: Verzenden berichten

Geplaatst: zo 01 apr 2012, 20:09
door JvS
Zorgen dat degene aan wie je het stuurt inlogt :P. Dat is het trouwens echt. Er is geen oplossing voor. Het is gewoon zo ontworpen.

Re: Verzenden berichten

Geplaatst: zo 01 apr 2012, 20:15
door ray5150
Dat is geen probleem, dat is gewoon zo ontworpen.
Een bericht blijft in het postvak uit staan zolang de ontvanger niet op de site komt.
Pas als de ontvanger het gelezen heeft verhuist het naar verzonden berichten.