inloggen op frontpage
Geplaatst: wo 06 okt 2004, 21:45
kan je daar je forumlogin voor gebruiken? Dat werkt bij namelijk niet.
Ik zie ook niet waar je je kan registreren voor de frontpage?
Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ik zie ook niet waar je je kan registreren voor de frontpage?
Of zie ik nu iets over het hoofd?