Pagina 1 van 1

inloggen op frontpage

Geplaatst: wo 06 okt 2004, 21:45
door Raymond
kan je daar je forumlogin voor gebruiken? Dat werkt bij namelijk niet.
Ik zie ook niet waar je je kan registreren voor de frontpage?

Of zie ik nu iets over het hoofd?

Geplaatst: wo 06 okt 2004, 21:48
door Edo
Klopt. Dit is een inlog die los staat van het forum, en bedoelt om een paar mensen de site te laten bijwerken. Dus artikelen daar te schrijven, links te plaatsen etc. Dus een soort moderator voor de site zelf.