Nostalgie? Polykit Professional Sound 2100 versterker
Geplaatst: za 07 jan 2006, 18:59
Hoi,
vandaag heb ik op de dump een oude zelfbouwversterker gevonden: de Polykit "Professional Sound 2100" versterker. Dit is een dual mono 2x100 W (aan 8 ohm) versterker.
Ik kon nergens op Internet iets over deze kit vinden, dus ik vermoed dat hij tamelijk oud is (eind jaren '70, gok ik). Daarom probeer ik het hier nu eens:
Dus... kent iemand deze kits? Ik heb er zelf nog niks op durven aansluiten, maar ik vroeg me af of het geluidstechnisch wat voorstelt. Hij ziet er overigens heel netjes opgebouwd uit, dus eventueel wil ik wel een gokje wagen...
Alvast bedankt,
Gerbrand
vandaag heb ik op de dump een oude zelfbouwversterker gevonden: de Polykit "Professional Sound 2100" versterker. Dit is een dual mono 2x100 W (aan 8 ohm) versterker.
Ik kon nergens op Internet iets over deze kit vinden, dus ik vermoed dat hij tamelijk oud is (eind jaren '70, gok ik). Daarom probeer ik het hier nu eens:
Dus... kent iemand deze kits? Ik heb er zelf nog niks op durven aansluiten, maar ik vroeg me af of het geluidstechnisch wat voorstelt. Hij ziet er overigens heel netjes opgebouwd uit, dus eventueel wil ik wel een gokje wagen...
Alvast bedankt,
Gerbrand
