hisss in UCD
Geplaatst: wo 14 mar 2012, 21:28
Hoi,
Ik heb mijn UCD180 versterkers in een nieuw kastje gestopt. Ik heb nu 1 kanaal af en hij werk goed alleen is er een hele duidelijke hiss te horen. Dit is ook te horen als ik geen bron aansluit. Hebben jullie enig idee waar dit vandaan komt? Komt dit doordat de speakerterminals te dicht bij de versteker liggen of is het een groundloop door de Amp-on koppeling naar de aarde? De hiss is duidelijk hoorbaar en komt vooral (alleen) uit de tweeter.
Alvast bedankt,
Ik heb mijn UCD180 versterkers in een nieuw kastje gestopt. Ik heb nu 1 kanaal af en hij werk goed alleen is er een hele duidelijke hiss te horen. Dit is ook te horen als ik geen bron aansluit. Hebben jullie enig idee waar dit vandaan komt? Komt dit doordat de speakerterminals te dicht bij de versteker liggen of is het een groundloop door de Amp-on koppeling naar de aarde? De hiss is duidelijk hoorbaar en komt vooral (alleen) uit de tweeter.
Alvast bedankt,