Pagina 1 van 1

5.1 buizen voorversterker van Buizensmurf

Geplaatst: wo 06 okt 2004, 21:35
door Henkjan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De voorversterker is nog niet volledig op 5.1 aangesloten. Eerst een beetje uittesten en uitproberen, moet ook nog een definitief jasje krijgen.

Geplaatst: vr 08 okt 2004, 16:41
door kupfer_m
Hoi HenkJan,

Welke noval-buisjes gebruik je hier ?
5670 ?

Groeten,
Jim

Geplaatst: za 09 okt 2004, 12:07
door buizesmurf
Inderdaad, de 5670 :idea: :idea: :idea:

Geplaatst: zo 10 okt 2004, 12:04
door Henkjan
kupfer_m schreef:
Hoi HenkJan,
Welke noval-buisjes gebruik je hier ? 5670 ?
uhm, 't is Buizensmurf z'n creatie, ik heb alleen ff de foto's voor m geplaatst... :roll:

Geplaatst: zo 10 okt 2004, 13:39
door Bart_M
Erg gaaf ontwerp.
Zelf verzonnen of nagebouwd?

Geplaatst: ma 27 dec 2004, 15:42
door richard
Erg mooi. Welke potmeter gebruik je hiervoor? En zijn de kanalen onderling ook in te stellen?

Geplaatst: ma 27 dec 2004, 16:46
door Edo
Zeker erg mooi gemaakt buizensmurf. Heb je nog foto's van de bouw?