5.1 buizen voorversterker van Buizensmurf
Geplaatst: wo 06 okt 2004, 21:35



De voorversterker is nog niet volledig op 5.1 aangesloten. Eerst een beetje uittesten en uitproberen, moet ook nog een definitief jasje krijgen.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/



uhm, 't is Buizensmurf z'n creatie, ik heb alleen ff de foto's voor m geplaatst...kupfer_m schreef:Hoi HenkJan,
Welke noval-buisjes gebruik je hier ? 5670 ?