Pagina 1 van 1

Nieuw op dit forum

Geplaatst: vr 06 jan 2006, 20:57
door Jan-Willem
Hallo, ik ben Jan-Willem en ik wil mij even voorstellen. Ik ben al jaren bezig met het maken van luidspreker kasten, en met andere bezigheden die met audio techniek te maken hebben. Ik ben 17 jaar en ik doe nu havo 5. Hierna wil ik elektrotechniek gaan studeren. En misschien doorstromen naar geluidstechniek. Ik werk momenteel (al een paar jaar) bij een geluidsbedrijf: http://www.pvshowservice.nl DIt is vooral hard en boeken (PA), ik wil nu wel echt heel nauwkeurig geluid, dus niet hard maar mooi. Ik wil nu eigenlijk wel proffesioneler worden, en ik wil meer over audio te weten komen. Vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.
Ik ben hier dus net nieuw, en ik weet nog niet hoe het hier allemaal op het forum aan toe gaat. :oops: Ik hoop hier veel te leren, en een leuke tijd te hebben.
Dit wou ik jullie even vertellen :D
Jan-Willem Winters

Hebben jullie trouwens nog tips, om iets door telezen ofzow?

Geplaatst: za 07 jan 2006, 10:37
door Henkjan
ha die Jan-Willem, welkom hier!

leesvoer: heb je de artikelen op onze frontpage al ontdekt?

Geplaatst: za 07 jan 2006, 12:26
door rho
Dag Jan-Willem, je kan misschien het boek: "The Loudspreaker Design Cookbook" van Vance Dickason aanschaffen. Er zijn ook Nederlandstalige uitgaves van als het Engels je wat te lastig is.

Geplaatst: za 07 jan 2006, 14:21
door Jan-Willem
rho schreef:
Dag Jan-Willem, je kan misschien het boek: "The Loudspreaker Design Cookbook" van Vance Dickason aanschaffen. Er zijn ook Nederlandstalige uitgaves van als het Engels je wat te lastig is.
Bedankt, ik zal het eens opzoeken. En @ Henkjan, ik zal het even doornemen :D