Pagina 1 van 1

Zwart gekleurde naam

Geplaatst: wo 29 feb 2012, 19:25
door TubeHead
Zag laats iemand met een Zwart gekleurde naam. Wat houd dat eigenlijk in ?

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: wo 29 feb 2012, 19:34
door ray5150
Volgens mij zijn dat nieuwelingen ?

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: wo 29 feb 2012, 21:52
door hannesie
Dat is een virtual moderator, kijk maar eens bij de leden.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/membe ... file&u=457

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: wo 29 feb 2012, 22:05
door ray5150
Hans, sinds wanneer kunnen virtuele moderatoren topics openen over luidsprekers ? :shock:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =3&t=15637

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: wo 29 feb 2012, 22:55
door hannesie
Hé, je hebt gelijk.

Is dat voor de jonge broekies ............? :rofl:
Op die manier kun je er wel rekening mee houden dat iemand misschien niet zo veel ervaring heeft op het forum, als het klopt.

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 9:40
door MichaelB
Is de "ervarenheid" niet ook al te zien aan het aantal posts?

Overigens zegt dat lang niet alles, want de laatste tijd heb ik een aantal goed onderlegde nieuwelingen gezien :mrgreen:

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 9:52
door cobaltjeh
Dus in plaats van de nieuwe broekies, ook de oude knorren. :rofl:

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 10:23
door ds23man
Zie allerlei verschillende kleuren nu je het zegt: zwart, blauw,rood, oranje :?:

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 10:26
door ds23man
En om het nog gekker te maken is het nog afhankelijk ook van het forumdraadje..... :shock:

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 11:58
door hannesie
We hebben in dit topic allemaal een zwart gekleurde naam. :rofl: :rofl:

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 15:47
door TubeHead
Ja dat dan wel weer ja :rofl:

Maar als je kijk naar topic overzichten dan zie je heel soms dat verschillende mensen een zwarte naam hebben. De reden hiervoor kan ik niet zo bedenken.

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 20:46
door Arno
Volgens mij wordt de naam bij 5 posts rood. Dan ben je puppie-af :D

Re: Zwart gekleurde naam

Geplaatst: do 01 mar 2012, 22:14
door cobaltjeh
Gelukkig ben ik kleurenblind, en zijn alle namen bij mij zwart :rock:, met uitzondering van de sponsoren en verkopers natuurlijk.