Pagina 1 van 1
Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 12:54
door ds23man
Zou het niet handig zijn om een Group Buy subforum te maken onder marktplaats? Het kan soms aantrekkelijk zijn om gezamenlijk in te kopen i.v.m. minimale bestelaantallen, kortingen en verzendkosten. Ook zijn er bepaalde leveranciers die niet aan iedereen leveren.
GRG
Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 12:59
door Neok
Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 13:15
door ds23man
Verrek, hoe kan ik dat nou over het hoofd zien

Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 14:27
door b_force
ds23man schreef:
Verrek, hoe kan ik dat nou over het hoofd zien

Omdat hij twee lagen diep ligt verborgen?

Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 14:42
door Marp
Ja hij ligt ontzettend verborgen he.

- groepsaankopen.png (4.42 KiB) 485 keer bekeken
Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 14:51
door Pjotr
Met al die vele rubrieken en sub-rubrieken wordt het er i.i.g. niet overzichtelijker van. Je hebt langzamerhand een ZBA TomTom nodig hierroo
Groepsaankopen is zowel aangeboden als gevraagd, dus sowieso staat het nu niet handig. Maar goed, in het verleden is nog niemand verdwaald en waren groepsaankopen geen probleem.
Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 17:46
door ds23man
Goh, ik maak wat los geloof ik
GRG
Re: Group buy
Geplaatst: zo 19 feb 2012, 17:59
door Pjotr
ds23man schreef:Goh, ik maak wat los geloof ik
GRG
Zelf ook weer vastzetten hè

Re: Group buy
Geplaatst: ma 20 feb 2012, 0:48
door b_force
Marp schreef:Ja hij ligt ontzettend verborgen he.
groepsaankopen.png
Ik vind het wel meevallen hoor.
Maar je moet wel pietsie verder kijken...
Lekker zo houden, houdt de mensen tenminste een beetje scherp.

Re: Group buy
Geplaatst: di 21 feb 2012, 8:29
door ds23man
Pjotr schreef:ds23man schreef:Goh, ik maak wat los geloof ik
GRG
Zelf ook weer vastzetten hè

Het lijmpistool staat op te warmen!
