Next Project: Torretta Alpair 7
Geplaatst: za 18 feb 2012, 11:41
Tijd voor het volgende project.
Nadat mijn schoonvader mijn speakers heeft gehoord was hij niet meer tevreden over zijn 5.1 setje
De speakers moeten naast het TV meubel komen te staan, er is daar echter niet veel ruimte (20CM is echt de MAX).
Ik dacht dus aan de Cyburg Needle in de BB3.01 variant. Meer dan eens had ik gelezen dat men erg verbaast was over het laag en dat trok me wel.
Maar dan gaat men verder kijken en toen zag ik een Needle met een Alpair 6 van Mark Audio. Tsja en ik weet niet waarom maar bij Mark Audio krijg ik elke keer het bang for the buck gevoel.
Dus even verifiëren (bij Rumoh) of deze echt wel beter was dan de BB3.01. Er werd mij verzekerd dat dit het geval was, maar dat ik voor minder geld de Torretta Alpair 7 kon krijgen.
Deze klinken nog beter en is dus goedkoper omdat deze ongefilterd zo de kast in kan
Ben dus heeeeel erg benieuwd wat hier uit gaat komen.
De spullen en het hout zijn inmiddels binnen. Dit weekend is mijn verjaardag, dus helaas geen tijd om te knutselen maar dat komt volgend weekend hopelijk goed
Nadat mijn schoonvader mijn speakers heeft gehoord was hij niet meer tevreden over zijn 5.1 setje
De speakers moeten naast het TV meubel komen te staan, er is daar echter niet veel ruimte (20CM is echt de MAX).
Ik dacht dus aan de Cyburg Needle in de BB3.01 variant. Meer dan eens had ik gelezen dat men erg verbaast was over het laag en dat trok me wel.
Maar dan gaat men verder kijken en toen zag ik een Needle met een Alpair 6 van Mark Audio. Tsja en ik weet niet waarom maar bij Mark Audio krijg ik elke keer het bang for the buck gevoel.
Dus even verifiëren (bij Rumoh) of deze echt wel beter was dan de BB3.01. Er werd mij verzekerd dat dit het geval was, maar dat ik voor minder geld de Torretta Alpair 7 kon krijgen.
Deze klinken nog beter en is dus goedkoper omdat deze ongefilterd zo de kast in kan
Ben dus heeeeel erg benieuwd wat hier uit gaat komen.
De spullen en het hout zijn inmiddels binnen. Dit weekend is mijn verjaardag, dus helaas geen tijd om te knutselen maar dat komt volgend weekend hopelijk goed