Pagina 1 van 1

mijn verwezelijkingen tot zo ver

Geplaatst: do 29 dec 2005, 10:43
door jago
hallo ik ben nieuw in het forum
ik dacht als ik is laat zien wat ik in mijn vrije tijd al heb ge knutselt.
ik ben er nog niet goed achter hoe ik foto's er op moet zeten dus dat zal nog even moeten wachten.
ceatie 1
ik had het idee op gevat om zelf een paar boxen te maken(zo als iedereen hier)
ik aan de slag zonder veel kenis (boekje gelezen maar wegens laag buget niet echt speakers die zich leenden tot berekeningen)
de speakers zagen er redelijk uit maar door dat de kwalitijd zo slecht was verder nooit afgebouwt.

ceratie 2
samen met mijn jongere broer (16) had ik het idee op gevat een soort dragbare radio te maken maar dan een beetje luider en beter.
ik ben begonnen van pioneer auto speakertjes 2" die ik voor zag van een versterkertje en een brommer baterij.
dit in een triplex behuizing. een aantal aan sluitingen voor een disc-men( of iets anders met een klein plugje. Resultaat : een radio waar van de buuren kwamen klagen dat nie groter was al een printer( het snelst om mee te vergelijken. een niet te grote printer he :D )


(als iemant concreet kan zegen hoe foto's moeten volgen die snel :) )

Geplaatst: do 29 dec 2005, 13:02
door Henkjan
Ha die Jago, welkom hier :!:

wat betreft die foto's: viewtopic.php?t=155

Geplaatst: di 03 jan 2006, 15:41
door Miniwatt
een radio waar van de buuren kwamen klagen dat nie groter was al een printer( het snelst om mee te vergelijken. een niet te grote printer he )
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt zeggen :?:

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 14:43
door jago
hier zijn wat foto's als ze werken.

creatie 1
Afbeelding

Afbeelding


creatie 2
unit:
Afbeelding


het versterkertje
Afbeelding

de boxjes

Afbeelding

brommer baterij

Afbeelding

geheel

Afbeelding

achtergrond is brommer van broer.
het gat moet nog een cd speler in komen maar we zijn nog op zoek naar een manier om een pc cd-speler er in te krijgen.

de achter kant met de boxjes er aan bevestigt

Afbeelding

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 16:57
door Masuji
Crea bea genoeg mister hobbiebob :lol:

Geplaatst: wo 04 jan 2006, 21:36
door bartsegers
hahaha die brommerboxen. super!

Geplaatst: do 05 jan 2006, 13:58
door jago
de boxen horen niet bij de bromer hoor.
die stonden daar toevalig op toen we foto's waren aant maken.
heb nog een vraagje weet er iemand een programa om 3D mee te tekenen dat je gratis kunt downloaden?