Pagina 1 van 1
Opruiming
Geplaatst: zo 22 jan 2012, 17:28
door Juoigâ
Toch verfrissend die jaarlijkse ronde door de opslag voor de inventaris
Ik kwam de volgende dingen tegen die "voar weenug" weg mogen:
1 stuks Omnes Audio T25Ti. gaat er uit. was €28, nu €1510-
Een pakket Needle met de BB3.01. Helemaal compleet met filter, kabel, terminals, BAF, etc. Zelfs de bouwbeschrijving op papier zit in de doos. Normale prijs van de onderdelen €109,-, nu €88,88 €77,77 Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55;in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,= - Set aluminium montageringen voor o.a. de Omnes BB3.01; normaal €80, nu voor €50
Filter componenten (goede kwaliteit) voor een setje Black beauties, voor als er iemand nog een paartje CHR70's van de vorige generatie heeft liggen. Normaal €40, nu €35,=- Setje Omnes Audio BB32.01, helemaal nieuw zonder doos. Normaal €64, nu €43.21
Paartje gloednieuwe Alpair12 (goud), normaal €169/stuk, nu €250 voor dit paar
Alles incl BTW, maar excl verzendkosten.
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 23 jan 2012, 3:26
door sjons
Juoigâ schreef:- Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Hmmz... mag ik hier even een optie op? Heb hier erg int
eresse in...
Re: Opruiming
Geplaatst: do 26 jan 2012, 0:02
door Juoigâ
sjons schreef:Juoigâ schreef:- Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Hmmz... mag ik hier even een optie op? Heb hier erg int
eresse in...
zal ik al gaan inpakken?
Re: Opruiming
Geplaatst: do 26 jan 2012, 15:36
door sjons
Yup, pb verstuurd...
/edit
Juoigâ schreef:- Demo-setje EL70 (helemaal nieuw, er is alleen naar gekeken), normale prijs €99.99, deze mogen weg voor €55.55; in combinatie met een high-end filter (o.a. Janzen foliespoel, Clarity SA caps) voor de All Black €100,=
Voorlopig weer beschikbaar voor andere gegadigden, sla je slag nu het nog kan!
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 30 jan 2012, 23:59
door Juoigâ
Ik kwam nog een setje BB32.01 tegen, die er ook maar bij gedaan...
Re: Opruiming
Geplaatst: di 31 jan 2012, 21:16
door GMP
Juoigâ schreef:Ik kwam nog een setje BB32.01 tegen, die er ook maar bij gedaan...
Komt u maarrrr! Daar heb ik wel interesse in.
Ik stuur je wel een pb.
Oooh! Ik was weer eens te snel, ik had niet door dat het hier om de ovale gaat. Mijn interesse is ingetrokken.
Re: Opruiming
Geplaatst: vr 02 mar 2012, 23:42
door Juoigâ
Toegevoegd: een paartje Alpair12 voor erg weinig

De kans om de magie van een grote breedbander te ondervinden

Re: Opruiming
Geplaatst: do 29 mar 2012, 0:53
door Juoigâ
Het all-black filter is weg.
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 09 apr 2012, 22:24
door Juoigâ
Black Beauty filter is verkocht
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 10:30
door FR_Aad
Henkjan,
Heb jij de dat demopaartje EL70 nog liggen?
Groet!
Aad
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 16:55
door Henkjan
Ja hoor, dt ligt er nog
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 21 mei 2012, 17:07
door FR_Aad
Breda?

Re: Opruiming
Geplaatst: zo 27 mei 2012, 13:56
door Juoigâ
update (incl prijsverlaging)
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 27 mei 2013, 21:23
door pvz
zijn de markaudios er nog?
( ik weet het, this een oude thread, maar probeer et toch even)
Re: Opruiming
Geplaatst: ma 27 mei 2013, 23:21
door Juoigâ
dat is ff afstoffen zeg!
{loopt naar magazijn, blaast wat stof van de winkeldochters af} 
ze liggen er idd nog steeds
Re: Opruiming
Geplaatst: di 28 mei 2013, 18:35
door renderman
Onverkochte Alpair 12's

Hoe is het mogelijk!

Re: Opruiming
Geplaatst: di 28 mei 2013, 19:22
door RobertD
Hmm, dit topic is inderdaad al een jaar oud.
Die aluminium ringen voor de BB 3.01, heb je daar een foto van? (of via het web oid.)
Kosten ze nog altijd EUR 50?
Re: Opruiming
Geplaatst: di 28 mei 2013, 20:10
door FR_Aad
Geen best plaatje:
Re: Opruiming
Geplaatst: di 28 mei 2013, 20:27
door pvz
heb pb verstuurd voor de markaudios
Re: Opruiming
Geplaatst: di 28 mei 2013, 22:35
door Juoigâ
Alpair12's gereserveerd
RobertD schreef:Die aluminium ringen voor de BB 3.01, .... Kosten ze nog altijd EUR 50?
ja, wat was je er mee van plan? als je wil kan ik wel een betere foto maken, samen met een driver
renderman schreef:Onverkochte Alpair 12's

Hoe is het mogelijk!
tja, grote breedbanders lijken in ons landje meer wat voor experimenten die weinig mogen kosten... Ook die prachtige 8" Tangbands zijn zeldzaam, en een project met de Visaton B200 ben ik in .nl nog niet tegen gekomen.
Re: Opruiming
Geplaatst: wo 29 mei 2013, 21:13
door Juoigâ
Alpair 12's zijn onderweg naar pvz
Re: Opruiming
Geplaatst: wo 29 mei 2013, 22:30
door RobertD
Ik zat te denken aan die ringen voor op mijn Stella's, maar ik denk er nog over na. De drivers waren in mijn geval goedkoper.
Re: Opruiming
Geplaatst: do 30 mei 2013, 8:35
door FR_Aad
renderman schreef:Onverkochte Alpair 12's

Hoe is het mogelijk!
tja, grote breedbanders lijken in ons landje meer wat voor experimenten die weinig mogen kosten... Ook die prachtige 8" Tangbands zijn zeldzaam, en een project met de Visaton B200 ben ik in .nl nog niet tegen gekomen.[/quote]
Ligt er aan hoe je dat bekijkt.
De meeste breedband-projecten zijn, zo wie zo, met 3 en 4 inch. De keuze daarvoor zal in eerste instantie aan hun eigenschappen liggen. Daarnaast worden grotere dure breedbanders niet altijd als significant beter ervaren. De Visaton B200 is daar misschien wel een voorbeeld van. En wat betreft de Alpair 12, niet zelden wordt bij vragen (ook binnen het Alpair kamp) de Alpair 7 naar voren geschoven als zijnde de betere keuze.
Daarnaast valt er mischien ook net iets meer te experimenteren met breedbanders? (Geen idee hoor.)
En terwijl ik dit zit te "schrijven". Is het aantal experimenten met grote breedbanders echt opvallend hoger?
Re: Opruiming
Geplaatst: di 13 aug 2013, 19:24
door SARK
Henkjan, mag ik ook hier even een optie doen op de enkele Omnes Audio T25Ti? Je weet wel waarom (-;
Re: Opruiming
Geplaatst: zo 18 aug 2013, 10:47
door Juoigâ
SARK schreef:Henkjan, mag ik ook hier even een optie doen op de enkele Omnes Audio T25Ti? Je weet wel waarom (-;
en verkocht aan Sark