Pagina 1 van 1

De ZBA Bron van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 22:11
door Henkjan
De lijnen zijn open t/m 31.1.2012 22:00

Zie dit topic voor de nominaties en links naar bouwtopics etc

Re: De ZBA Bron van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 0:31
door Henkjan
en deze wint Vinc' wel :D in t allround klassement had je t ook goed gedaan, met 2 topnoteringen

Re: De ZBA Bron van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 8:47
door Vinculum
Haha dank je! Nou is winnen met maar 2 inzendingen niet echt een hoogstandje maar je hebt gelijk. Wat de uitslagen ook zouden zijn geweest, ik ben tevreden met de producten die ik afgeleverd heb.
Wel bijzonder dat er zo weinig met bronnen gedaan word.

Re: De ZBA Bron van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 13:47
door cobaltjeh
Gefeliciteerd Vinculum :mrgreen:.

Ik ben zelf ook blij met de helft van de stemmen. Weer wat motivatie om die voorkant te laten maken. :lol: