Pagina 1 van 1

De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 22:07
door Henkjan
en de lijnen zijn open!

zie dit topic voor de nominaties en links naar de bouwtopics etc.

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 16 jan 2012, 22:12
door RobertD
Toch wel moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk vond ik toch dat Ray's Kannibaal het meeste "zelfbouw" in zich had, met zelf gemaakte printen en dat mooie front.
Eigenlijk zou je ook moeten kunnen kiezen voor de mooiste voorversterker, de mooiste eindversterker en de mooiste geïntegreerde versterker, en dan ook nog de mooiste UCD en de mooiste Chipamp... maar ja, dan moeten we teveel stemmen.
Jammer dat je niet alle knopjes kunt aanvinken, ik gun het iedereen.

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: di 17 jan 2012, 17:23
door TubeHead
En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht :mrgreen:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: di 17 jan 2012, 22:26
door RobertD
TubeHead schreef:
En mn stem gaat naar Barry ! Buizen.. Hout.. Metaal.. ben ik snel verkocht :mrgreen:
Ja, maar jij bent dan ook een buishoofd..... ( ik had ook moeite met kiezen...)

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 30 jan 2012, 13:20
door AatV
Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)

groet,
AatV

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 30 jan 2012, 13:32
door Pjotr
AatV schreef:
Heb op de valreep toch nog op de Kannibaal vann Ray gestemd. Waarom? Veel echte zelfbouw, zoveel mogelijk zelf vervaardigd, dan wel recycled en tenslotte er erg goed uitziend door het scheaffer frontje. chapeau! (of is het tegenwoordig chapo?)

groet,
AatV
Voor deze: Cheapo :mrgreen:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: ma 30 jan 2012, 18:02
door ray5150
Dank aan allen die op mij stemden, ik voel me vereerd... :goeie: :goeie: :wink:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 16:58
door Barry2001
Dacht dat ik er niet zoveel om zou geven, maar voel me toch vereerd.. iedereen die op Voyager gestemd heeft hartelijk dank! :goeie: En ik hoop dat íe alle stemmen in z'n geluid kan waarmaken, want dat is wat een versterker in 1e instantie moet doen natuurlijk.

Project Voyager heeft inmiddels een vervolg in de vorm van een preamp http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=15146, na de luisterdag heb ik weer tijd en ga ik ermee verder.

Hij is a.s. zaterdag op de luisterdag in Almelo aanwezig.

Nogmaals dank allen!

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 20:01
door Arno
Een gedeelde tweede plaats samen met de koning van de zelfbouw! Iedereen bedankt! :D

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 20:06
door ray5150
You talkin' to me ? :mrgreen:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 20:11
door Arno
ray5150 schreef:
You talkin' to me ? :mrgreen:
Uiteraard! :D

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 0:31
door Henkjan
nog 3 stemmen voor de Herman Karton :rofl:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 13:47
door cobaltjeh
Henkjan schreef:
nog 3 stemmen voor de Herman Karton :rofl:
Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011. :rofl:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 13:54
door Pjotr
cobaltjeh schreef:

Wel stipt op 1 voor meest geniale naam van 2011. :rofl:
Die benaming is al jaren oud en algemeen bekend hoor. HJ is, voor zover bekend, wel de eerste die er een letterlijke invulling aan heeft heeft gegeven :mrgreen:

Re: De ZBA versterker van het jaar 2011 - stemmen maar!

Geplaatst: do 02 feb 2012, 14:15
door Vinculum
Ik zeg al jaren: Harmon Ardon!
Voor degenen die het niet weten, Ardon is dus mijn voornaam...