Pagina 1 van 1
de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: do 05 jan 2012, 23:03
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste versterker van 2011.
voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2011 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2012 21:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: do 05 jan 2012, 23:35
door Henkjan
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: do 05 jan 2012, 23:38
door Henkjan
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 0:06
door Pjotr
Gut, Arno blijft die veren uit zijn versterker plukken
Maar wat is nu belangrijk? Uiterlijke bling bling of ook technische bouw kwaliteit en gehoormatige kwaliteit? Zal de bling bling wel weer worden

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 6:25
door TubeHead
Pjotr schreef:Zal de bling bling wel weer worden

Kan bijna niet anders toch ?

Moeilijkt om te beoordelen hoe een versterker klint als je hem nooit gezien/gehoord IRL hebt.
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:09
door Arno
Peter, niet zo zuur.

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 11:10
door hannesie
Ik denk voor wat betreft de versterker van het jaar er een goede kandidaat is met alleen een veel gebruikte print, meer dan 70.!!!!
De LM 4780 van Knuisje
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... lit=lm4780
Er zijn dan verschillende kasten en printen gebruikt, b.v. die van Cobaltjeh
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... +cobaltjeh
en veel anderen die die gebruikt hebben voor hun project.
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 11:53
door hannesie
En nog 1.
Bouw 300B Single Ended versterker 'VOYAGER'
Echt mooi dus.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1558618
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 12:27
door BertDB
yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren !

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 12:33
door Pjotr
BertDB schreef:
yup, barry z'n versterker wou ik ook nomineren !

+1
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 12:46
door ray5150
Als Henkjan zichzelf naar voren mag schuiven, dan mag ik dat ook wel...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10211
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 12:55
door dre
ik denk dat herman inderdaad een goede kans maakt!
maar die van arno vind iknet wat fraaier!

Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: zo 08 jan 2012, 17:22
door mtb
De Audio Power LED (APL) is natuurlijk geen versterker, maar zou eigenlijk verplicht in versterkers en/of boxen ingebouwd moeten worden, om nou eens te zien of je al dat vermogen eigenlijk wel nodig hebt!
Daarom wil ik 'm toch in deze rubriek nomineren:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=13476
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: zo 08 jan 2012, 17:35
door meiborg
@MTB: Ik vind je leuke projecten en snedige manier van posten op zich al een nominatie waard!
MvgReinder
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: zo 08 jan 2012, 17:39
door TheoK
Omdat mijn project vorig jaar te laat klaar was nomineer ik hem nu.
Een veertje is ook wel leuk.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=12132
Re: de ZBA versterker van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: ma 16 jan 2012, 11:17
door Henkjan
nog minder dan een een halve dag om te nomineren!