Pagina 1 van 1
de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: do 05 jan 2012, 23:02
door Henkjan
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2011.
voorwaarden:
- eigen project van een forum lid
- moet hier op het forum gepresenteerd zijn
- moet in 2011 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 16 januari 2012 21:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 8:24
door Vinculum
Nou nog een narcistische post van mij.
Mag mijn
Mediacenter ook op de lijst?
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:36
door Arno
Jezelf nomineren... ja, dat kan natuurlijk ook

Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:38
door knuisje
Ik vind dat kastje ernaast met die nixie volumeregeling ook wel mooi!

Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:41
door Vinculum
Arno schreef:Jezelf nomineren... ja, dat kan natuurlijk ook

Nou niet zo cynisch joh. Ik keek in de showcase wie ik kon nomineren maar er staat maar 1 topic... Dus ach waarom niet.
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 15:32
door Arno
Ach, ik moet me natuurlijk niet bemoeien met zulke dingen, maar het is toch ook de eer van de nominatie. Als je spullen de moeite waard zijn, dan worden ze wel gespot, toch?
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: vr 06 jan 2012, 16:12
door Vinculum
Waar.
Sorry... Volgende keer zal ik wat meer geduld ten toon spreiden.

Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: ma 16 jan 2012, 11:17
door Henkjan
nog minder dan een een halve dag om te nomineren!
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: ma 16 jan 2012, 13:45
door knuisje
Ik wil het volgende project nomineren: het
MiniDSP 2x8 project van Cobaltjeh. Het project is op de frontplaat na gereed en is grondig doordacht en fraai gebouwd.

Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: ma 16 jan 2012, 15:44
door Henkjan
ach, bij de luidsprekers hebben we 2 kanddaten met een filter op een plankje, dus als deze frontplaatloze spelend was in 2011 dan doet-ie mee
Re: de ZBA bron van het jaar 2011 - nominaties graag!
Geplaatst: ma 16 jan 2012, 15:50
door Ronkel
Henkjan schreef:ach, bij de luidsprekers hebben we 2 kanddaten met een filter op een plankje, dus als deze frontplaatloze spelend was in 2011 dan doet-ie mee
Ja, "gereed" is relatief. Speakers komen bij mij nooit verder dan de prototype-fase

. Martijn M heeft daar ook een handje van
