Pagina 1 van 30

ULTRAZOOOM......en geen UltraBooom!

Geplaatst: do 05 jan 2012, 17:13
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: do 05 jan 2012, 18:35
door vigier
Wasda?

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: do 05 jan 2012, 18:58
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:04
door Soundexcel
Krijg het er nog niet echt warm van.....

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:20
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 9:43
door Vinculum
Hmm, een foto van speaker in het overige electronica topic..... Ben heel benieuwd naar het verhaal achter deze foto en naam.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 10:37
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 13:15
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 13:42
door Vinculum
Dat is de print van een LCDuino.
Die lijkt heel veel op wat mijn Arduino doet in de Prologue.

I'm intrigued!

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 13:59
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 14:20
door bas focal m180
Subwoofer met versterker aant bouwen ?

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 17:12
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 17:17
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 17:22
door cobaltjeh
Mooi klein, maar wat gaat het aansturen? :)

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 17:29
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 17:50
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 19:50
door Vinculum
B&G Neo3 PDR?

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:03
door cobaltjeh
Dat kan niet dan zou hij in de verkeerde rubriek staan. :?

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:18
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:19
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:33
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:48
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:48
door ds23man
.

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 20:56
door Ah!buis
Dacht al,wat krijgen we nou :? Openbaar Kunstgebit :lol:
Anne

Re: ULTRAZOOOM......

Geplaatst: vr 06 jan 2012, 21:24
door Henkjan
en deze natuurlijk
DS23.jpg