Pagina 1 van 1

voorstellen jochgem

Geplaatst: vr 30 dec 2011, 17:12
door jochgem
beste,

ik ben nieuw op dit forum. ik ben best wel technisch als het gaat om (oude) brommers (heb 2 puchs '79 en '67) helemaal gerestaureerd. En doe veel aan mijn oude BMW E30.
Op electra gebied kan ik nog een hoop leren. Ik heb zelf 2 technics 1200's die ik onderhoud en mee draai.
Ik heb net een oude SL 1500 gekregen van iemand, en die wil ik weer helemaal goed maken. Hier hoop ik dan ook dat de forum leden mij mee willen helpen.

groet, Jochgem

Re: voorstellen jochgem

Geplaatst: vr 30 dec 2011, 17:33
door Zweitse
Jochgem, welkom op het forum.

Re: voorstellen jochgem

Geplaatst: vr 30 dec 2011, 19:27
door jeroen_d
Welkom. Veel succes met projecten in het nieuwe jaar!