Pagina 1 van 7
ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Geplaatst: do 29 dec 2011, 11:49
door mischa72
IS ER AL IETS BEKEND ?????
Een kleine teaser alvast om Jan te motiveren op te schieten met zijn huis.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: do 29 dec 2011, 12:41
door hannesie
Wat heb jij al klaar dan ??
Wat wil je laten horen ??
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: do 29 dec 2011, 13:08
door Wowly
Hahaha die mies, jij maakt het helemaal mooi
Er is nog niets bekend, maar wat mij betreft gaat ie volgens jaar zeker weer komen...... Zal wel weer de 3e week van mei worden zoals gewoonlijk.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: do 29 dec 2011, 14:40
door Vinculum
Ik ben er! Neem de Prologue mee en de Seas monitor.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: do 29 dec 2011, 21:13
door mischa72
hannesie schreef:Wat heb jij al klaar dan ??
Wat wil je laten horen ??
Nog helemaal niks !!!
Het is meer dat ik zoveel mooie projecten langs heb zien komen dat ik benieuwd ben hoe die er in real uitzien.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 31 dec 2011, 15:48
door Martin66
Hmm, ergens in mei op een bepaalde plek in Nederland?
Klinkt nog wazig, al (iets) meer info bekend?
Grtz, Martin.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 31 dec 2011, 15:53
door Marp

Mei 2012 is ook nog wel een wazig eind weg hè.
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 31 dec 2011, 15:54
door dre
Martin66 schreef:Hmm, ergens in mei op een bepaalde plek in Nederland?
Klinkt nog wazig, al (iets) meer info bekend?
Grtz, Martin.
breda,da`s zeker bekend!

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 31 dec 2011, 19:43
door asterduc
Marp schreef:
Mei 2012 is ook nog wel een wazig eind weg hè.
niet als je nog van 'nul' moet beginnen

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 31 dec 2011, 22:47
door Martin66
Marp schreef:
Mei 2012 is ook nog wel een wazig eind weg hè.
Tsja, da is.
De 4e feb. heb ik al afspraak staan

, vandaar dat ik zeker de mei-versie vrij wil houden

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: zo 15 jan 2012, 3:36
door DragoSz
Zooo is het nu al weer een jaar verder? De vorige in Breda staat me nog vers in het geheugen.
\Wat gaat de tijd toch snel

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: zo 15 jan 2012, 9:34
door Arno
DragoSz schreef:Zooo is het nu al weer een jaar verder?
Nee hoor, dat duurt nog vier maanden

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: zo 15 jan 2012, 16:55
door cobaltjeh
Ai, nog maar 4 maanden om mijn minidsp 2x8 project af te krijgen.

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: vr 20 jan 2012, 13:48
door r.ladage
Dus zowel datum als locatie staan nog niet vast?
Misschien een ideetje om een polletje te maken?
Ik zou graag komen luisteren. Het meenemen van mijn speakertjes heeft weinig zin, die kent iedereen nou wel

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: vr 20 jan 2012, 13:58
door Martin66
Marp schreef:
Mei 2012 is ook nog wel een wazig eind weg hè.
En toch alweer een kleine maand dichterbij . . .

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: vr 20 jan 2012, 14:36
door mischa72
r.ladage schreef:Dus zowel datum als locatie staan nog niet vast?
Misschien een ideetje om een polletje te maken?
Ik zou graag komen luisteren. Het meenemen van mijn speakertjes heeft weinig zin, die kent iedereen nou wel

Locatie is al een paar jaartjes in Breda.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: za 21 jan 2012, 15:20
door rho
Nou, wat ook al vast staat is dat ik de Ari acoustics HE Maxi-regal meebreng. Ik kan wel verklappen dat Jeroen vindt dat ie heel mooi meet en volgens mij vindt ie ook wel lekker klinken

.
Als ik 'm nou nog mooi krijg afgewerkt worden de oogjes ook nog een beetje verwend.

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 12:34
door BertDB
Ik ga trachten om m'n concaeve rapide's en cornerwoofers af te krijgen met DCX2496 & DEQ2496.
Momenteel moet er nog heel wat gebeuren ...

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 12:38
door ray5150
Dat wordt doorwerken, Bert !

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 12:44
door hannesie
Kunnen we de Rapides vergelijken dan, ik ben er wel benieuwd naar.
Jij met de DCX2496 & DEQ2496, en ik met de MiniDsp en dan andere cornerwoofers.
Lijkt mij wel leuk.
PS ik ben wel benieuwd naar de datum, ik heb al wel gezorgd dat het eind mei vrij blijft.

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 14:21
door BertDB
Daar kijk ik ook erg naar uit !
Vooral het verschil in het laag.
Zowel de gebruikte driver als de behuizing zijn verschillend en daar ben ik wel benieuwd naar.
Ook de afregeling (crossover en room EQ) is een iets verschillende aanpak en ik vraag me af in hoeverre je dat zou horen
Versterker wordt een 4-kanaals behringer EPQ304.
Volumeregeling ben ik nog niet uit.
Mocht Ed nu nog een ander setje cornerwoofers meebrengen is het helemaal top
@ Hans: hoe regel jij het volume? Op de minidsp ?
Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 15:03
door Marp
r.ladage schreef:Ik zou graag komen luisteren. Het meenemen van mijn speakertjes heeft weinig zin, die kent iedereen nou wel

Natuurlijk heeft dat wel zin. Toch alleen de bezoekers aan Almelo hebben die gezien of gehoord?

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 15:19
door Vinculum
Leuk om mijn "oude" spullen hier weer terug te zien. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Ik ben er bij in ieder geval.

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 15:46
door ray5150
Me too!...

Re: ZBA Luisterdag 2012 xx mei hoofdtopic
Geplaatst: wo 08 feb 2012, 16:05
door JB84
Breda zal voor mij de eerste keer worden, ben best wel benieuwd welke gezichten er achter de forum namen zitten
Hopelijk dan ook mijn binnenkort startende project klaar om evt mee te nemen.