Voeding voor tamp (beginnersvraag)
Geplaatst: zo 18 dec 2011, 13:35
Hallo,
Heb een vraag.
Heb hier nog een tampje liggen op basis van ta2021b.
Om deze te gebruiken heb ik natuurlijk een voeding nodig.
Ongeveer 12v is dacht ik goed.
Nou heb ik niet veel verstand van electronica
Heb de volgende zaken nog liggen:
30va amplimo 2x9v
3x2200 uf 16v
Als ik nu die 9v gelijkricht + elkos dan heb ik volgens mij 12,7v of zoiets.
Maar dit is dan niet gestabiliseerd.
Met welke spanningsregelaar kan ik nu 12v maken?
Een normaal type zal niet gaan dus heb ik een low drop nodig?
Hebben jullie een type die ik het best dan kan gebryiken 12v 3a of zoiets?
Heb een vraag.
Heb hier nog een tampje liggen op basis van ta2021b.
Om deze te gebruiken heb ik natuurlijk een voeding nodig.
Ongeveer 12v is dacht ik goed.
Nou heb ik niet veel verstand van electronica
Heb de volgende zaken nog liggen:
30va amplimo 2x9v
3x2200 uf 16v
Als ik nu die 9v gelijkricht + elkos dan heb ik volgens mij 12,7v of zoiets.
Maar dit is dan niet gestabiliseerd.
Met welke spanningsregelaar kan ik nu 12v maken?
Een normaal type zal niet gaan dus heb ik een low drop nodig?
Hebben jullie een type die ik het best dan kan gebryiken 12v 3a of zoiets?