Pagina 1 van 2

carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: ma 24 okt 2011, 22:34
door Henkjan
zo, ik open 'm maar vast.

Dre rijdt met mij mee :mrgreen:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: ma 24 okt 2011, 22:35
door dre
ongelooflijk! :lol:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: ma 24 okt 2011, 22:46
door Martijn M
Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: ma 24 okt 2011, 22:57
door bertor
Martijn M schreef:
Ik kan eventueel wel mensen van station Almelo oppikken.
Jij hebt toch helemaal geen ruimte meer in de bus? :)

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: di 25 okt 2011, 10:05
door Lieuwe
Ik kan wel mensen oppikken vanaf station enschede drienerloo, maar daar schiet niemand veel mee op denk ik :lol:.
Of dat er misschien mensen in enschede wonen die zelf geen vervoer hebben en niet al teveel spul mee willen nemen, aangezien ruimte redelijk beperkt is :D .

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 26 okt 2011, 15:48
door Koss
ik rij vanuit Groningen en heb nog plek zat! :)

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: ma 12 dec 2011, 11:33
door feraty
iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen [-o<

groeten ruben

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 11 jan 2012, 23:27
door elmoow
@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 11 jan 2012, 23:36
door Kappa7
feraty schreef:
iemand die mij van nieuwegein uit kan meenemen [-o<

groeten ruben
Zie je mogelijkheden om op eigen kracht tot Ermelo te komen van af daar kan je mee rijden.
Mocht iemand anders nog mee willen rijden dan heb ik dus ook nog wel een plekje vrij.
totaal 3 plaatsen beschikbaar.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: do 12 jan 2012, 14:38
door Lieuwe
elmoow schreef:
@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project is :mrgreen: ). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij ;).
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: do 12 jan 2012, 16:53
door Barry2001
OV is drama, het zit net iets buiten Almelo eigenlijk, aan de kant van Wierden voor wie er bekend is, vlakbij de Intratuin.

Het station is een half uur lopen, kan natuurlijk wel, en het dichtsbijzijnde busstation is ook een minuut of 20 lopen dacht ik. Dus als je mee kunt rijden met iemand is dit aan te bevelen.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: za 14 jan 2012, 2:16
door elmoow
@liewe: helemaal top, we hebben een paar dagen van te voren nog wel even contact over hoer laat we er zijn en zo!

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: za 14 jan 2012, 9:15
door Ronkel
Lieuwe schreef:
elmoow schreef:
@liewe:

Dat is toevallig, ik woon hier een paar minuutjes lopen vandaan.

Ik wil waarschijnlijk samen met een vriend komen (woont ook in enschede), en we hebben beide niet zoveel om mee te nemen.

Maar we kunnen ook gratis met het OV dus als er iemand anders is die je blij kunt maken met je vrije plekje of als 2 mensen niet past is dit ook prima.
In principe kan ik jullie wel oppikken. Ik neem niks groters mee dan een versterker en cd speler, dus daar passen nog wel 10 van in de kofferbak (zolang het maar geen GIGA project is :mrgreen: ). Dus de achterbank en de passagiersstoel is nog vrij ;).
En met het ov naar dat industrieterrein komen schijnt nogal een behoorlijke klus te zijn.
Had je niet ook aangeboden om k.p. op te halen met de CD dipool?

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: za 14 jan 2012, 10:08
door Lieuwe
Hmm, Ik vergeet blijkbaar nog wel eens wat :sure: .
Dan zal ik wel even met iedereen contact opnemen. Ik weet alleen niet hoe groot die CD Dipool is. Als hij gewoon in de kofferbak zou passen, dan is het probleem opgelost :).
Beide een PB gedaan, dit moet hoop ik wel op te lossen zijn ;).

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 11:34
door MEnsing
Ik woon en Almelo en ga met de auto. Zijn er nog mensen die een lift nodig hebben van het station? Ik heb ruimte voor max. drie personen.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 14:50
door MichaelB
Ik rij deze route:
Soest - Almelo.png
Het is nog even de vraag of er ruimte is, maar dat weet ik vanavond! Als er ruimte is, dan heb ik nog 3 plaatsen over.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 17:36
door jeroen_d
Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 18:17
door hannesie
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 18:54
door cobaltjeh
hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 20:49
door Gijs
Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 21:16
door sander1238
Gijs schreef:
Ik rij vanaf net-boven-Nijmegen, en heb ook nog een plekkie over
je hebt een pb.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 23:00
door hannesie
cobaltjeh schreef:
hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden. :mrgreen:
PS ik rij diesel :)

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: wo 01 feb 2012, 23:36
door cobaltjeh
hannesie schreef:
cobaltjeh schreef:
hannesie schreef:
Ik heb nog geen passagier, en wel ruimte.!!

Uiteraard vertrek ik uit Dordrecht. :)
Ik vertrek uit Waspik, en heb dezelfde 'luxe'. :mrgreen:

Wellicht handig om te combineren, en de reis wat gezelliger en goedkoper te maken?
Wij kunnen eventueel bij Gorinchem een punt afspreken en de rest samen rijden. :mrgreen:
PS ik rij diesel :)
Lijkt mij prima, de rest regelen we dan wel via PB.

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: do 02 feb 2012, 8:53
door MichaelB
Ik heb nog plekken over, dus als iemand mij wil vergezellen (en dat durft) dan ben je welkom :mrgreen:

Re: carpool en "ophalen van t OV" topic Almelo

Geplaatst: do 02 feb 2012, 22:56
door Henkjan
jeroen_d schreef:
Bij mij zit de auto inmiddels vol. dre, cool en AatV rijden met me mee. 8:00u vertrek zodat we er ongeveer om 10:00u zijn.
kofferbak ook? zo nee, zou je indien dat nodig is wat spullen van mij mee terug kunnnen nemen als die langer nodig zijn dan dat ik er zelf ben? dan haal ik ze wel weer bij jou op.