subforum voor DDIY Audio 2006
Geplaatst: wo 14 dec 2005, 14:29
ik breng t nog maar ff onder de aandacht: er is een nw subforum voor het DDIY Audio 2006 event (op op 12 maart 2006 te Zutphen, komt allen!), het staat onder "overig". hier topics over wie gaan, meerijden, wat meenenem, wat we verwachten van de onderwerpen daar, etc. De organisatie leest mee, dus ook vragen in die richting zijn op z'n plaats.