Pagina 1 van 1

het "ik wil mijn oude topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: di 18 okt 2011, 21:21
door Henkjan
ref: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 15&t=14667
Wil je jouw topic van hier in de nieuwe showcase, geef dat dan aan MET EEN REPLY IN DIT TOPIC, dan splitsen de mods het oude topic zo op dat de show elementen in de nieuwe showcase terecht komen, en de discussie delen in de discussie fora blijven. SVP GEEM MAIL OF PM AAN EEN MOD HIEROVER. geef een link naar je topic, en geef aan welke posts van jou er in het nieuwe showcase topic tuishoren

roept u maar.....

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 8:07
door rho
Nou die van mij mag er wel in. (HE Maxi Regal) Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 8:32
door Vinculum
rho schreef:
Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )
Dan zijn ze dus nog niet klaar en is het dus nog geen showcase... :D
Sorry mods, als ik op jullie terrein kom

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 10:40
door jeroen_d
Zelfmoderatie is prima. :D

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 11:10
door rho
Vinculum schreef:
rho schreef:
Het ligt nu even stil maar ik ben wel van plan om ze verder af te werken. (liefst dit jaar nog! ;) )
Dan zijn ze dus nog niet klaar en is het dus nog geen showcase... :D
Sorry mods, als ik op jullie terrein kom
Misschien is dat wel een terechte opmerking.
Ik zal ze verder afwerken en foto's trekken. Dan zal ik een topic met de nodige plaatjes aanmaken als ze af zijn.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 12:59
door Wowly
Het zou inderdaad fijn zijn als het met recht een showcase kan worden genoemd. Hierbij denk ik aan bouwtekeningen, filteropzet, beschrijving van de units, ontstaanswijze (waarom zus en zo) afwerking. Plaatjes werken natuurlijk erg goed in zo'n showcase en zorgen dat het leesbaar blijft.

Denk hierbij in je achterhoofd de mogelijkheden die Sponsor Rumoh geeft bij een volledige showcase.

groetjes

Wowly

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 15:02
door Chris_T
Ik zou het leuk vinden als deze erbij kan: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =picolino2
Alleen weet ik niet of ik zomaar een bouwtekening erbij mag zetten van HH. Kan mij voorstellen dat ze het niet echt waarderen als het op een forum neergezet wordt (ook al bestaat die uit zelfbouw liefhebbers).

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 16:44
door Henkjan
alleen de tekening moet kunnen, doe t dan low-res zodat we wel t idee krijgen en geef een link naar de HH site waar men t blad kan nabestellen.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 17:08
door hannesie
Is het wat om de Idunn ++ ook in een showcase te zetten?

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 17:18
door Pjotr
Tuurlijk Hannes :mrgreen: Alsie maar af is...

De showcase kan een leuk referentie topic zijn als dat bestaat uit samenvattingen van gerealiseerde projecten. Dan moet het ook wel leuk en vlot leesbaar zijn. Dat betekent dan ook dat je de moeite moet nemen om serieus zo'n samenvatting te schrijven ontdaan van bijzaken en dan los van al eerdere discussie topics over het project.

Zo krijg je enerzijds leuke handleidingen en anderzijds wat het uiteindelijke resultaat geworden is. Eventuele vragen n.a.v. zulke show cases kunnen dan wel weer verder bediscussieerd worden in aparte discussie topics.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 19:45
door sietse
Als ik een leuke beschrijving van de side loaded heb gemaakt, kan dat er ook bij. Kost ff tijd.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 21:44
door Henkjan
sietse schreef:
Als ik een leuke beschrijving van de side loaded heb gemaakt, kan dat er ook bij. Kost ff tijd.
je kan gewoon beginnen hoor, iedereen kan in de showcase fora een topic starten en aanpassen, alleen antwoorden staat uit.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 22:05
door Vinculum
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 22:07
door Henkjan
Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment omdat bij te houden...
goed plan (zo kom ik nooit aan die sim van die TL toe hè)

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 22:54
door Henkjan
een verzoek:

de "xxxx-en van het jaar" mogen natuurlijk niet in de showcase ontbreken. daarom een verzoek aan de winnaars (sinds 2007, zie hier http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=56 ) of ze in de betreffende Showcase een mooi topic aan zouden willen maken. Alvast bedankt.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: wo 19 okt 2011, 23:28
door Henkjan
Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...
graag feedback op de indeling van de index graag :!:

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 0:36
door Pjotr
Eh, er staan nu maar liefst vijf showcases op de frontpage. Is dit niet wat overgeorganiseerd HJ?

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 1:01
door Henkjan
:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 9:24
door Vinculum
Henkjan schreef:
Vinculum schreef:
Word er nog een index bijgehouden in de showcase fora? Nu is het een mooi moment om dat bij te houden...
graag feedback op de indeling van de index graag :!:
Niet te moeilijk houden lijkt me.
Ik zou denken aan enkele hoofdgroepen zoals, monitors, vloerstaanders, subs, overig. En dan subcategorieën gebaseerd op aantal units: breedbanders, 2-weg (eventueel nog FAST), 3-weg, 4-weg en meer.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 10:42
door Forza
Henkjan schreef:
:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?
Ik zou gewoon een aparte Showcase groep aanmaken en daarin de verschillende Showcase subfora. Dan is het veel duidelijker aangegeven volgens mij, nu vallen de Showcase subfora niet op en kijk je er zo overheen.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 10:52
door Pjotr
Forza schreef:
Henkjan schreef:
:?: 1 per groep en dan nog de oude. wat is t probleem daarmee? hoe had je t liever gezien?
Ik zou gewoon een aparte Showcase groep aanmaken en daarin de verschillende Showcase subfora. Dan is het veel duidelijker aangegeven volgens mij, nu vallen de Showcase subfora niet op en kijk je er zo overheen.
I.d.d. Het wordt een beetje onoverzichtelijk zo. Mijn bezwaar is eigenlijk dat de hele front page nu zo lang gaat worden dat ie onoverzichtelijk gaat worden. Dat is contra productief. Op een groot 1200 x 1920 scherm niet zo erg, maar op een laptop zit je je nu de blaren te scrollen en is het overzicht zoek.

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 11:20
door jeroen_d
Ik ben het hier wel mee eens. Een apart subforum Showcases, met daaronder de verschillende hoofdgroepen zoals nu zijn gemaakt. Is eenvoudig te realiseren. Ook kan de Oude Showcase daar als archief onderaan bij worden geplaatst.

Alleen: dit was niet hetgeen waar Henkjan feedback op vroeg. :lol: Desalniettemin: bedankt voor het meedenken!

Re: het "ik wil mijn topic in de nieuwe showcase" topic

Geplaatst: do 20 okt 2011, 11:36
door Pjotr
jeroen_d schreef:
Alleen: dit was niet hetgeen waar Henkjan feedback op vroeg. :lol: Desalniettemin: bedankt voor het meedenken!
Klopt. Wel van voren naar achteren werken, top-down weet je wel :mrgreen: