Het Versterkers Showcases forum
Geplaatst: di 18 okt 2011, 20:59
Dit subforum is bedoeld om te laten zien wat je hebt gebouwd. Het is dus niet om te discussiëren, het is een podium om te showen wat de leden van zelfbouwaudio.be/nl gemaakt hebben, en om zo de andere leden de mogelijkheid te geven het na te bouwen.
Daarom verwachten we op z'n minst:
om te zorgen dat er geen discussies hier hebben we antwoorden uitgezet. de topic starter kan wel zijn eigen post wijzigen. Omdat het me niet gelukt is om de forum permissies zo in te stellen dat de TS wel kan antwoorden, zullen de moderators op verzoek van de TS een leeg reply aanmaken voor aanvullingen, etc.
Daarom verwachten we op z'n minst:
- een nette beschrijving
- bouwtekeningen
- fotoverslag van de bouw
- schema's
- achtergrond van het project, algemene doelstelling, onderdelenkeuze etc.
- metingen van het eindresultaat
- beschrijving van de prestaties
- link naar het ontwikkel / discussie topic
om te zorgen dat er geen discussies hier hebben we antwoorden uitgezet. de topic starter kan wel zijn eigen post wijzigen. Omdat het me niet gelukt is om de forum permissies zo in te stellen dat de TS wel kan antwoorden, zullen de moderators op verzoek van de TS een leeg reply aanmaken voor aanvullingen, etc.