Pagina 1 van 1

Visaton MB208H top speakers

Geplaatst: za 15 okt 2011, 21:59
door MTX123
Dit is uit de serie "Musikerboxen" van Visaton, de MB208H.

Re: Visaton MB208H top speakers

Geplaatst: zo 16 okt 2011, 1:54
door bas focal m180
MTX123 schreef:
Dit is uit de serie "Musikerboxen" van Visaton, de MB208H.
Hé leuk , die heb ik ooit in de k&t zien staan .
Een leuk/goedkoop zetje om toch lekker luid te kunnen spelen , en netjes afgewerkt zoals het hoort met stof , de hoeken en de visaton logo's niet te vergeten.

Re: Visaton MB208H top speakers

Geplaatst: ma 17 okt 2011, 0:04
door The_Maxx
mooie toppen!, gewoon luidsprekershuim gebruikt voor de voorkant? Of zit hier nog een rooster achter? Vind ze er echt goed uitzien

Re: Visaton MB208H top speakers

Geplaatst: ma 17 okt 2011, 21:44
door MTX123
mooie toppen!, gewoon luidsprekershuim gebruikt voor de voorkant? Of zit hier nog een rooster achter? Vind ze er echt goed uitzien
Het frontje is luidsprekerdoek, gespannen op een raampje van multiplex, ik meen ca 5 mm dik.