Visaton MB208H top speakers
Geplaatst: za 15 okt 2011, 21:59
Dit is uit de serie "Musikerboxen" van Visaton, de MB208H.
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Hé leuk , die heb ik ooit in de k&t zien staan .MTX123 schreef:Dit is uit de serie "Musikerboxen" van Visaton, de MB208H.
Het frontje is luidsprekerdoek, gespannen op een raampje van multiplex, ik meen ca 5 mm dik.mooie toppen!, gewoon luidsprekershuim gebruikt voor de voorkant? Of zit hier nog een rooster achter? Vind ze er echt goed uitzien