Pagina 1 van 1

Dayton RS tmww

Geplaatst: di 11 okt 2011, 20:35
door gforse
Beste allemaal,

Na een lange zoektocht en veel advies te hebben gekregen op dit forum is mijn oog op het volgende ontwerp gevallen.

Namelijk de Dayton RS tmww
Alles over het ontwerp is hier te vinden.
http://www.htguide.com/forum/showthread ... ge=1&pp=35
http://www.htguide.com/forum/showthread.php4?t=22393

Het is al een bewezen consept en er zijn veel positiefe reacties van.
Meerdere mensen hebben verschillende ontwerpen gemaakt die naar hun smaak is aangepast.

Mijn oog viel op dit ontwerp: http://www.htguide.com/forum/showthread ... light=tmww
Bestaande uit 2x Dayton RS225 (low) 1x Dayton RS150 (mid) 1x Seas 27TBFC/G (H1212) ( hi)

Ik heb ook al uitgezocht of alles leverbaar is hier in NL en dat is gelukkig het geval. ook de actuele prijzen heb ik.

Bij parts express en madisound ongeveer. €530,- ex shipping en douane kosten
Bij Rumoh ongeveer €725,-
Dit is voor alle drivers en filtercomponten. Ex hout en isolatie e.d.

Nu ben ik erg nieuwschierig naar hoe ze klinken en ben daarom opzoek gegaan of ik iemand kan vinden die deze speakers ooit heeft gebouwd hier in NL.
Helaas kan ik niemand vinden die ze heeft gebouwd.

Mijn vraag is nu of er mensen zijn die ze gebouwd hebben of ooit ze beluisterd hebben.
Indien mogelijk zou ik graag een keer komen luisteren. zodat ik zeker weet wat ik bouw.

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: di 11 okt 2011, 22:21
door bas focal m180
iets wat er erg op lijkt de Dryade http://www.xenophonics.net/indexnl.htm

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 15:46
door Thomecek
Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 16:36
door wouter
Thomecek schreef:
Ze klinken heel goed. Ik heb al gebouwd Blue Note op Dayton rs225-8 en dayton 125-8 . Hele goede boxen
eh, watte???

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 16:43
door ds23man
En op de HTguide krijg je geen plaatjes te zien, zal je waarschijnlijk eerst moeten registreren.

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 17:04
door wouter
topic uit 2011, een voor de rest niet heel Nederlands die reactie net

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 19:38
door Thomecek
Zo zitten ze eruit

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 18 jan 2017, 21:13
door ray5150
Thomecek schreef:
Zo zitten ze eruit
:think: :think: :think:

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 19 jan 2017, 12:35
door Thomecek
Sorry de foto's staat niet op . Ik heb geen idee waarom niet . Ik krijg HTTP fout , weet iemand waarom?

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 19 jan 2017, 12:51
door ray5150
Mogelijk zijn je foto's te groot qua bestand.
gebruik dit freeware-programmatje : http://www.bricelam.net/ImageResizer/

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 19 jan 2017, 12:58
door ds23man
Mogen niet groter dan 1 mb zijn.

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 25 jan 2017, 20:08
door Thomecek
Eindelijk is gelukt .Zo ziet ze eruit.

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 25 jan 2017, 20:15
door Thomecek
En de cross-over

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: wo 25 jan 2017, 20:27
door dre
Mooi! 8)

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 09 feb 2017, 11:35
door Jamesblond
Waar is de tweede w in tmww?

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 09 feb 2017, 13:31
door hannesie
Jamesblond schreef:
Waar is de tweede w in tmww?
Niet van die moeilijke vragen stellen, James. :mrgreen:

Re: Dayton RS tmww

Geplaatst: do 09 feb 2017, 16:13
door bas focal m180
Thomecek schreef:
Eindelijk is gelukt .Zo ziet ze eruit.
Potverdorie, plaats eens een scherpe foto zo zien ze niet eruit.

BTW, mooi geworden, de enige juiste kleur bij deze drivers is zwart.