Demo en ZBA dag te Langenboom 10 dec. 2011
Geplaatst: ma 03 okt 2011, 22:31
Hallo Allemaal!
Bij deze deel ik iedereen die dit leest weer mede dat Audio Soul en Loudmagnet
zaterdag 10 december 2011 weer een luisterdag gaan organiseren.
Locatie is "de Wis" te Langenboom.
Er zullen zoals voorgaande keren diverse zelfbouw luidsprekers gedemonstreerd worden.
Daarnaast denken we aan een stukje "new meet old", ofwel klassieke bekende luidsprekers
in combinatie met moderne versterkers. Uiteraard is de hoofdbron de bekende
Almarro A318B. Alles word aangestuurd door een waanzinnig zelfbouw cd-speler
en diverse andere bronnen.
Entree is gratis incl. een kop koffie. Lunch voor eigen rekening.
We verwachten weer dat iedereen er weer bij is!
Graag een em-mail naar het volgende adres indien u zich wilt opgeven.
audio_soul@live.nl
Verder info volgt en alle suggesties zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
Audio Soul en Loudmagnet
Bij deze deel ik iedereen die dit leest weer mede dat Audio Soul en Loudmagnet
zaterdag 10 december 2011 weer een luisterdag gaan organiseren.
Locatie is "de Wis" te Langenboom.
Er zullen zoals voorgaande keren diverse zelfbouw luidsprekers gedemonstreerd worden.
Daarnaast denken we aan een stukje "new meet old", ofwel klassieke bekende luidsprekers
in combinatie met moderne versterkers. Uiteraard is de hoofdbron de bekende
Almarro A318B. Alles word aangestuurd door een waanzinnig zelfbouw cd-speler
en diverse andere bronnen.
Entree is gratis incl. een kop koffie. Lunch voor eigen rekening.
We verwachten weer dat iedereen er weer bij is!
Graag een em-mail naar het volgende adres indien u zich wilt opgeven.
audio_soul@live.nl
Verder info volgt en alle suggesties zijn welkom.
Met vriendelijke groet,
Audio Soul en Loudmagnet