Pagina 1 van 1
Fout bij inloggen ???
Geplaatst: do 29 sep 2011, 12:44
door Pjotr
Ik kan niet inloggen vanachter een proxy op ZBA, alleen met directe internettoegang. Ik krijg dan error 500 terug van ZBA: "server misconfiguration".
Op alle andere fora, waaronder een aantal internationale fora, kan ik wel gewoon zonder foutmeldingen inloggen vanachter een proxy.
Re: Fout bij inloggen ???
Geplaatst: do 29 sep 2011, 12:48
door Henkjan
vreemd. heeft nooit eerder problemen opgeleverd
Re: Fout bij inloggen ???
Geplaatst: do 29 sep 2011, 12:52
door Pjotr
Toch niet een oneigenlijke poort daarvoor gebruikt die door mijn proxy geblokkeerd wordt? Andere phpBB fora geven geen probleem.
Re: Fout bij inloggen ???
Geplaatst: do 29 sep 2011, 13:02
door Henkjan
kan je niet inloggen, of heb je helemaal geen toegang?
geef ff per PM de details van de proxy door anders... ik weet dat er ooit eens een paar proxy servers geblokt zijn omdat die alle afbeeldingen wilden gaan cachen en daardoor wat te veel bandvreedte en traffic op-aten
Re: Fout bij inloggen ???
Geplaatst: do 29 sep 2011, 14:34
door Pjotr
Om überhaupt de inlog link te kunnen aanklikken moet ik wel toegang tot ZBA op zich hebben

dus dat lukt wel.
Als ik vanavond even tijd heb stuur ik je wel even een PM.