Pagina 1 van 1

Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: di 20 sep 2011, 9:44
door Vinculum
Voor mijn huidige project zoek ik iemand die voor mij een print kan ontwerpen. Deze print moet dienen als een soort moederbord waar alles op geprikt word om zodoende de kabelellende tot een minimum te beperken. Deze print zal een miniDSP/miniDIGI combo, een arduino, wat voedingen, relais en aansluitingen moeten bevatten. De precieze details zal ik via een pb sturen.

Wie kan en wil mij helpen met het maken van deze print?

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: do 22 sep 2011, 14:44
door Fokko
Zelf heb ik deze een keer ontworpen, gebruik hem als controller in zowat al mijn projecten. Het hart is een Arduino Nano. Verder heeft het een SSD voor het inschakelen van de netspanning. Optocouplers voor geïsoleerde input. Een aantal output kanalen, met een 2N2222 transistors, voor de aansturing van o.a. leds etc.

De meeste onderdelen zijn bij Dick Best te halen. Als je geïnteresseerd bent kan ik je zo een print opsturen.

Verder kan ik je niet helpen met het ontwerpen, ik doe het als hobby en ben daarom niet zo goed. Er zijn hier op het forum ongetwijfeld mensen die het veel beter kunnen. :D

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: do 22 sep 2011, 15:24
door Vinculum
Nou deze print is al veel complexer dan wat de mijne zou moeten worden dus ik zou me niet zo verontschuldigen voor je talenten! Ziet er goed uit!

Maar... ik heb er niets aan. Een Nano heeft voor mij veel te weinig aansluitingen. Er hangt nog veel meer aan.

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 15:49
door mischa72
Stuur eens een PB naar Ray5150.

Die heb ik hier al menig mooi printje zien maken.

Groeen,
Mischa

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 17:01
door ray5150
Dat heeft hij al gedaan... O:)
Als het goed is gaan we morgen starten.

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 17:04
door mischa72
Heb jij ook weer wat te doen. :lol: :lol: :lol: :rock: :rock: :rock:

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 17:09
door Fokko
Ik ben benieuwd! Ga je het schema/ontwerp ook publiceren?

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 17:10
door Vinculum
ray5150 schreef:
Dat heeft hij al gedaan... O:)
Als het goed is gaan we morgen starten.
Inderdaad! Morgen zal ik een topic openen waar ik mijn tot nu toe geheime project zal openbaren zodat het cruciale deel, dit moederbord, met hulp van de vele electronica guru's tot stand kan komen.

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 17:13
door ray5150
mischa72 schreef:
Heb jij ook weer wat te doen. :lol: :lol: :lol: :rock: :rock: :rock:
Ja, ik verveelde me ook zo.... :?
Fokko schreef:
Ik ben benieuwd! Ga je het schema/ontwerp ook publiceren?
Geen idee, dat is aan Vinculum om te beslissen.
hij levert de kaders aan, ik doe het tekenwerk.

maar ik zal hier wel printscreens en dergelike plaatasen om adviezen te krijgen.

Re: Gezocht: Printontwerper/electronicus

Geplaatst: ma 26 sep 2011, 15:47
door Vinculum
Dit gaat nu verder in dit topic.