Pagina 1 van 2
Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: do 15 sep 2011, 23:16
door RumoH
Omdat we het forum een graag willen ondersteunen, willen wij forumleden de mogelijk bieden om met een korting bij ons te kunnen bestellen.
We hebben wel 2 voorwaarden
- Geregistreerd forumlid zijn
- Actief zijn op het forum.
Hoe werkt het;
- Je moet een account hebben in onze webshop.
- Ons een PB-tje doen dat je graag gebruik wil maken van de korting.
Bij het bestellen;
- Alles in je winkelmand toevoegen
- Op 'winkelmand' klikken om een overzicht te krijgen van de artikelen die toegevoegd hebt, hier kan je dan je kortingsbon toevoegen aan je winkelmand (de in te voeren code staat in het rood vermeld)
- dan ga verder met het afrekenproces.
Kom je de mogelijkheid om de kortingbon toe te voegen niet tegen dan heb je zeer waarschijnlijk na het toevoegen van alle artikelen meteen doorgeklikt naar afrekenen waarbij deze stap wordt overgeslagen en je direkt in het veld komt voor het invoeren/controleren van je adresgegevens. Is op zich ook niet zo'n ramp, bovenaan is een overzichtsbalk van alle stappen van het bestelproces, even terugklikken naar 'samenvatting' en dan zit je weer op op het juiste scherm.
Rudy
Re: Forum Aanbieding
Geplaatst: vr 16 sep 2011, 11:01
door JvS
Leuk initiatief. Het stimuleert het posten van bouwverslagen op dit forum en zal forumleden ertoe zetten om mensen bij jou een compleet pakket te (laten) bestellen.
Zet je de mogelijkheid om pakketkorting te krijgen ook op je website? Op die manier promoot je echt wederzijds.
Re: Forum Aanbieding
Geplaatst: vr 16 sep 2011, 14:07
door meiborg
Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
P.S. Mwuahaha, HJ, wat wordt jouw reclame stunt?

Re: Forum Aanbieding
Geplaatst: zo 18 sep 2011, 12:32
door RumoH
Ik ga het idd ook promoten op mijn website. Ik zit alleen even met hoe ik dit intregreer in de shop, er zijn diverse mogelijkheden en ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
Laten we ervan uitgaan dat dan de documentatie verbeterd wordt en anders ik zie zelfs nog wel mogelijkheden voor een extra site met een goed gedocumenteerde project gallery met een verwijzing naar de draad op het ZBA en eventueel kan gaan fungeren als vervanger voor de Elektor Special.
Rudy
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Geplaatst: ma 19 sep 2011, 11:55
door RumoH
De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
-
5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via
info@rumoh.nl
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Geplaatst: ma 19 sep 2011, 17:06
door ray5150
Nou ben ik zelf geen speakerbouwer, maar ik moet zeggen dat ik dit een hele sympathieke actie vind!
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: za 08 okt 2011, 10:58
door RumoH
Regeling aangepast
Rudy
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: ma 10 okt 2011, 14:26
door Thomox
Super initiatief

Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: ma 10 okt 2011, 14:33
door jeroen_d
Mooi initiatief hoor! Ik zal eens met de moderators overleggen wat we hier verder mee kunnen.
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Geplaatst: ma 10 okt 2011, 16:52
door meanman64
RumoH schreef:De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
- 5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via
sales@rumoh.nl
Echt toppie

Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 11 okt 2011, 19:15
door speedy_d_27
Een nette en erg leuke aktie!!
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 18 okt 2011, 16:11
door RumoH
We hebben een en ander aangepast aan de software, het is nu mogelijk om zonder al te veel omwegen de korting te krijgen.
Als je bij ons wil bestellen en gebruik wil maken van de korting;
- Eerst een account aanmaken in onze internetshop, gebruik als alias je nickname
- Dan even een PB-tje via het forum dat je gebruik wil maken van de korting. Dan zetten we je account om
Daarna is de korting ingesteld voor al je bestellingen.
Rudy
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 18 okt 2011, 16:32
door Boppo84
Wow, gaaf.
Goed geregeld.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 18 okt 2011, 18:28
door bcvdb
Super!!

Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 18 okt 2011, 20:26
door speedy_d_27
Helemaal goed!
De LBVS staat op de planning dus dit komt goed uit. (En mits nodig kunnen er dan betere onderdelen op het filter geplaatst worden

)
Re: Forum Aanbieding
Geplaatst: di 18 okt 2011, 21:58
door jeroen_d
RumoH schreef:Ik ga het idd ook promoten op mijn website. Ik zit alleen even met hoe ik dit intregreer in de shop, er zijn diverse mogelijkheden en ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
Superleuk! Goed idee, geeft weer een impulse zowel qua documentatie als verkoop.
Mvg Reinder
Laten we ervan uitgaan dat dan de documentatie verbeterd wordt en anders ik zie zelfs nog wel mogelijkheden voor een extra site met een goed gedocumenteerde project gallery met een verwijzing naar de draad op het ZBA en eventueel kan gaan fungeren als vervanger voor de Elektor Special.
Rudy
Zoals je ziet heeft Henkjan een forum wijziging van het Showcase gedeelte gemaakt, we werden extra aangemoedigd door jouw positieve initiatief. Het werd hoog tijd om al die mooie projecten hier beter gedocumenteerd te krijgen en we vonden zelf ook dat het onderscheid tussen Showcase topics en 'gewone' topics steeds meer vervaagde.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 18 okt 2011, 22:09
door RumoH
Das toch fantastissssscccchhhh.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: di 22 mei 2012, 10:36
door RumoH
Update,
In de eerste post een uitleg over hoe het proces verloopt, het was niet helemaal duidelijk hoe het een en ander verliep bij het bestellen en het verkrijgen van de korting.
Rudy
Re: Zelfbouw Audio Forum Aanbieding
Geplaatst: vr 06 mei 2016, 10:04
door meanman64
meanman64 schreef:RumoH schreef:De volgende tekst is inmiddels op onze site geplaatst.
Om de ontwikkeling (en ook nabouwen) en documentering van projecten te stimuleren kunnen leden van het forum voor projecten bij ons een korting krijgen op de onderdelen onder de volgende voorwaarden;
- Alleen voor leden van het Zelfbouw Audio Forum (wordt lid en profiteer van dit voordeel)
- Actief zijn op het forum
- De korting geldt voor alle artikelen
- Betaling via Paypal/iDEAL is niet mogelijk! Kortingen kunnen pas na bestellen worden toegepast door ons.
De kortingen zijn;
- 5% over het gehele aankoopbedrag
- 5% extra op de drivers van Wavecor en Audax
Eventuele correspondentie over deze regeling kan via
sales@rumoh.nl
Rudy,geld deze regeling nog vooral die van de Wavecor drivers?
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: vr 06 mei 2016, 10:12
door Zweitse
Ik denk dat je beter even een mailtje kan sturen via het aangegeven e-mail adres,
sales@rumoh.nl
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: vr 06 mei 2016, 10:15
door meanman64
Zweitse schreef:Ik denk dat je beter even een mailtje kan sturen via het aangegeven e-mail adres,
sales@rumoh.nl
Heb ik gedaan maar krijg een foutmelding terug
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: vr 06 mei 2016, 10:26
door pappaleo
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: vr 06 mei 2016, 10:36
door Zweitse
En anders via het
contactformulier op de site, of gewoon bellen.
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: wo 10 mei 2017, 10:49
door Shadow
Nou het zou mooi zijn als je gewoon wél kon ideal betalen met korting...
Re: Zelfbouw Audio Forum Korting
Geplaatst: wo 10 mei 2017, 12:45
door Zweitse
Dat kan toch ook met de kortingscode?