Pagina 1 van 1

Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: di 06 sep 2011, 16:15
door tituswybenga
Wanneer kunnen we dit artikel verwachten? lijkt me erg leuk om te lezen namelijk.
MVG,
Titus

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: di 06 sep 2011, 16:35
door Arno
Hier heb je alvast wat leesvoer. :)

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: di 06 sep 2011, 16:43
door tituswybenga
Dankje!

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: di 06 sep 2011, 19:40
door sietse
Tja, ik weet niet waarom het toen niet in de bieb gezet is. Auteurs rechten en zo zijn allang verlopen. (ja ik heb me kennis van zaken nog uit die ouwerwetse boekjes van echt papier :twisted: :twisted:
:D

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: di 06 sep 2011, 20:17
door Henkjan
sietse schreef:
.... Auteurs rechten en zo zijn allang verlopen.
dat is iirc pas 50 jaar na het overlijden van de auteur :roll:

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 12:45
door sietse
OK, maar wip dat stukje dan maar ff uit de bieb. Het was meen ik ook nog al lastig te plaatsen omdat er nog al wat plaatjes bij zijn.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 13:01
door Pjotr
Waarom zo bangig? Scans van de artikelen van Thiele en Small uit de jaren '70 staan ook her en der op internet zonder dat iemand er wakker van ligt, gelukkig maar :D

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 14:52
door Henkjan
omdat ik er niet via een brief van een advocaat achter wil komen hoe de betreffende uitgever met dat soort zaken omgaat.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 15:39
door Pjotr
Ja, je kunt ook een probleem van iets maken :roll:

Einde van het liedje is dan altijd dat je je zelf en vaak je mede omstanders tekort doet.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 17:59
door Henkjan
plaats jij t op je webspace als je het zo goed met de mensheid voor hebt. het is andere fora echt gebeurd dat er vrij kort na het plaatsen van een scan van een artikel oid er een brief van een advocaat kwam, ik verzin dit dus niet.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 19:37
door sietse
Als ik het goed gedaan heb, en dat heb ik natuurlijk,, :D , dan heb ik verwijzingen naar...in de tekst verwijderd. Kan ff die pdf file niet terug vinden. Zucht.....'k wor echt gechikt voor een bejaarden dinges.... :shock: .. :oops: ... :-$
:D
Maar Sark heeft het vast nog wel ergens..?
Hoe dan ook, plaatsen of weg ermee. Wordt er ook niet meer naar gevraagd. :!:

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: do 08 sep 2011, 19:55
door sietse
Ik denk dat Sark op vakantie is? Hopenlijk heeft hij die file nog of Edo.

Henkjan, ik snap best wel jou bedenkingen, maar ik heb de tekst zo aangepast dat het vrij lastig is om de oorsprong te achterhalen. Er zijn wel meer boekwerken met dit soort verhalen. Toen en ik denk, ook nu nog wel.
Maar even wachten tot Sark er weer is want Edo heeft het druk meen ik.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: za 24 sep 2011, 20:54
door SARK
sietse schreef:
Ik denk dat Sark op vakantie is?
Ben net terug van ... vakantie inderdaad, hoe heet het boek(je) ook alweer Sietse :?:

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 12:15
door sietse
Goede vakantie gehad?
Je hebt een pb.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 19:49
door sietse

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: zo 25 sep 2011, 21:19
door SARK
sietse schreef:
Ik weet om welk boek/artikel het gaat (zie bijlage) maar dat ik er mee bezig ben geweest is alweer zes jaar (2005) geleden ... ik moet even zoeken.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 28 sep 2011, 13:06
door SARK
Zow, ik heb de bronbestanden gevonden ... welk hoofdstuk wil je hebben Sietse?

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 28 sep 2011, 19:40
door sietse
Tja Sark, mooi dat je het gevonden hebt, maar, Jasper Joppe en jij hebben destijds samen met Edo de boel zo weten om te zetten dat het in de bieb geplaatst zou kunnen worden. Dat was veel werk en, als het, ondanks alles, niet in de bieb geplaatst wordt, vind ik dat we dat niet nog een keer gaan doen. Edo heeft dat verhaal vast nog ergens, maar ja.. :?: :?:

Dus mod's, doen of niet doen, zo niet, verwijder dan de titel uit de bieb.

Sark, ik mail je dat word-bestand wel ff. morgen of zo.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: wo 28 sep 2011, 20:36
door SARK
sietse schreef:
Sark, ik mail je dat word-bestand wel ff. morgen of zo.
Hoi Sietse, stuur dat Word-bestand maar niet aan mij hoor ... ik kan er toch niets mee. Als het artikel moet worden gepost dan lijkt mij het verstandig om het artikel aan een van de mods te sturen zodat zij hier mee aan de slag kunnen.

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: do 29 sep 2011, 19:45
door sietse
Er zijn menden die dit verhaal ooit hebben gekregen.
Dus, weg met de titel in de bieb. Jeroen_d kan er bij, meen ikke.. :!: :?:

Re: Luidsprekerbehuizingen en hun effect op de weergave.

Geplaatst: vr 30 sep 2011, 19:30
door sietse
Zo, einde verhaal. Op naar het volgende artikel......
Welke box geeft het beste resultaat met de plantengroei in je tuin???
Hum :mrgreen: :mrgreen:
:D